Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin(n):unsure:
 
vierailija
Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin(n):unsure:
Loinen? Oli mikä oli, niin toivottavasti tulee kuntoon.
 
Syntymäpäivän kunniaks menen ottamaan päivätirskut:sleep:
Hei @Elena777 !!! Myöhästyneet synttärionnittelut sulle!:love::love::love:
Enpä taas aiemmin ehtiny palstalle, tää joka aikanen/päivänen kiire on ihan mahotonta...:oops:
Tässä kuussa
Mulla on tällä viikolla... :sneaky:
Onko meillä täällä Jousimiesten ylivalta!?:sneaky:
Mäkin meinaan oon jouskari:p
 
Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin(n):unsure:
:eek: Voi ei, kuulostaa tosi rajulta(n)
Voi kisuparka:unsure: Toivottavasti selviää mikä vaivaa...
 
Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin(n):unsure:
Mulla tuli mieleen pet sematary -leffa...
 
Sukulaisen miehellä on paha astma, mutta heillä on silti kaks isoa kissaa ja jättisuuri koira:eek:
On kuulema oireitakin, mutta on piipun kanssa pärjännyt ihan hyvin.
Hänellä ei taida olla allergiaa. Tuo allergia juuri laukaisee sen astman. Muuten menee ilman piippua, mutta kun käyn kisuja silittelemässä, niin täytyy vetää aeriusta ja piippua heti ku pääsee ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä