Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kulkeeko henki paremmin tänään? Tulipa mieleeni, että kai ne sulle määräsi pitkäaikaista eikä lyhytvaikutteista suihketta. Pitkävaikutteista joutuu ottamaan viikkoja ennen kuin eron huomaa
Ei oo kulkenut ja kuulema ens viikolla vasta saan tietää millasta määräävät, lääkärin täytyy se päättää kunhan tarkistaa tulokset...sen verran sain tietää, että suihke auttoi selvästi ja kaikki viittaa astmaan:unsure:
 
Onko Ellulla astma ? :unsure:
Mulla on astmaan
Pulmicort ja bricanyl suihkeet.
Spirotutkimus antoi voimakkaat viitteet siihen ja ens viikolla soittaa lääkäri.
Eilisen suihkeen jälkeen ollut taas tosi unelias ja tukkonen olo...lihaksia pakottaa ja päätä särkee, mutta täytyy vaan koittaa jaksaa.
Katso että sen määrää keuhkolääkäri eikä yleislääkäri :)
Moon niin väsynyt tähän olotilaan, että alkaa olla se ja sama kuka puoskari sen mulle määrää kuhan määrää:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Spirotutkimus antoi voimakkaat viitteet siihen ja ens viikolla soittaa lääkäri.
Eilisen suihkeen jälkeen ollut taas tosi unelias ja tukkonen olo...lihaksia pakottaa ja päätä särkee, mutta täytyy vaan koittaa jaksaa.

Moon niin väsynyt tähän olotilaan, että alkaa olla se ja sama kuka puoskari sen mulle määrää kuhan määrää:eek:
Höh :(
Jaksamista ja halaus.
Toivottavasti lääkäri soittaa ja määrää oikeat lääkkeet alkuviikosta, ettei tarvia pitempään oottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Spirotutkimus antoi voimakkaat viitteet siihen ja ens viikolla soittaa lääkäri.
Eilisen suihkeen jälkeen ollut taas tosi unelias ja tukkonen olo...lihaksia pakottaa ja päätä särkee, mutta täytyy vaan koittaa jaksaa.

Moon niin väsynyt tähän olotilaan, että alkaa olla se ja sama kuka puoskari sen mulle määrää kuhan määrää:eek:
Kortisooni väsyttää. Koita ny lepäillä ja toivottavasti saat kunnon dropit
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
r0s
etkai nukaha saman tien kun köllähät petiin?

*ajattelee lajitoverin parasta*

Siis ne puuhat on kyllä puuhattava ennen kuin mennään varsinaisesti nukkumaan koska meistä mies on se joka voi nukahtaa vaikka kesken lauseen. :LOL:

Toissayönä heräsin, kun mies sanoi "jaa että taidettiin sit nukkua pommiin". Sit mies katsi kelloa ja totesi että näkikin kai unta ja oli samantien unessa mutta mä valvoin sit sen viimeisen tunnin kunnes kello oikeasti soi. Mies ei muistanut koko jutusta aamulla yhtikäs mitään. :cautious:
 
Siis ne puuhat on kyllä puuhattava ennen kuin mennään varsinaisesti nukkumaan koska meistä mies on se joka voi nukahtaa vaikka kesken lauseen. :LOL:

Toissayönä heräsin, kun mies sanoi "jaa että taidettiin sit nukkua pommiin". Sit mies katsi kelloa ja totesi että näkikin kai unta ja oli samantien unessa mutta mä valvoin sit sen viimeisen tunnin kunnes kello oikeasti soi. Mies ei muistanut koko jutusta aamulla yhtikäs mitään. :cautious:
no on sillä hyvät unenlahjat
 

Yhteistyössä