Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pääministeri Antti Rinne oli maaseudulla vihkimässä uutta vanhainkotia.
Paikallinen vaari, entinen aktiivimaalaisliittolainen, pudisteli Rinteen kättä ja sanoi:
– Jos minulla olisi valtaa, niin antaisin teille erään asian, joka on hyvin lähellä sydäntäni.
– Jaa-a, Rinne myhäili hyvillään. Mikähän se mahtaa olla?
– Veritulppa, vastasi vaari.
 
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:

– Tää on Sunny.

– Jaa onk tää mun ny, ihmetteli turkulainen.:barefoot:

Aurajoki tulvi ja autoilijoita kiellettiin ajamasta autolla keskustaan. Kuitenkin veden keskeltä auton katolla seisoi turkulainen viittilöimässä apua.

Pelastajien saapuessa herralta kysyttiin tiukkaan sävyyn, miksi tämä ajoi autonsa opastetauluista huolimatta veden keskelle?

Turkulainen vastasi ja sanoi:

–Kyllä mä näin, että vettä siellä on ja paljon, mutta ensimmäisessä kyltissä luki: TUL-VA.:geek:
 
vierailija
Ensimmäisestä lapsesta lapsilisää maksetaan 94,88 €, toisesta lapsesta 104,84 € ja kolmannesta 133,79 €. Neljännestä lapsesta on vuonna 2019 maksettu 153,24 € ja viidennestä sekä jokaisesta seuraavasta lapsesta 172,69 € kuukaudessa

Eli jos sulla on kolme lasta niin saatko silloin 94,88€+104,84€+133,79€=333,51€/kk

vai että saat vain sen 133,79€ koska kolme lasta?
 
Ensimmäisestä lapsesta lapsilisää maksetaan 94,88 €, toisesta lapsesta 104,84 € ja kolmannesta 133,79 €. Neljännestä lapsesta on vuonna 2019 maksettu 153,24 € ja viidennestä sekä jokaisesta seuraavasta lapsesta 172,69 € kuukaudessa

Eli jos sulla on kolme lasta niin saatko silloin 94,88€+104,84€+133,79€=333,51€/kk

vai että saat vain sen 133,79€ koska kolme lasta?
Ei ole kolmea lasta mutta jokaisesta lapsesta saa lapsilisän.
 
Normaali kahvi loppu, jouduttiin miehen kanssa aamulla juomaan lahjaksi saatua Muumi-kahvia.:cautious: Sit vielä kävin kaupassakin mut unohdin ostaa Juhla Mokkaa.

Täällä haisee Muumin peräpäälle.
Mille muumin peräpää haisee?:eek:
Eihän niillä ole kuulema peräreikääkääno_O

Niiiiiin ja PRESIDENTTI on parasta kahvia(y):coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä