Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Jaa että uudenvuodenlupauksia?

No koska itsekin olen hieman saattanut lipsua terveellisistä elämäntavoista niin otanpa asiakseni keksiä kerran viikossa terveellisen aterian jota me sit Elenan kanssa voidaan kumpikin tahoillamme kokata ja syödä.
 
En ole sienien ystävä, vaikka täällä pohjoisessa on kuulemma parhaat sienet, diu-diu :unsure:

Miekin haluaisin osallistua syömään samoja herkkuja :p

Jaa että uudenvuodenlupauksia?

No koska itsekin olen hieman saattanut lipsua terveellisistä elämäntavoista niin otanpa asiakseni keksiä kerran viikossa terveellisen aterian jota me sit Elenan kanssa voidaan kumpikin tahoillamme kokata ja syödä.
 
Niih. En ole mikään mummo
En minäkään...vielä..tietääkseni, mutta silti haaveilen tollasesta, tosin töllön tilalla olis takka mitä en nyt vois hätäseen rosille tarjota:unsure:
Jaa että uudenvuodenlupauksia?

No koska itsekin olen hieman saattanut lipsua terveellisistä elämäntavoista niin otanpa asiakseni keksiä kerran viikossa terveellisen aterian jota me sit Elenan kanssa voidaan kumpikin tahoillamme kokata ja syödä.
Tuo kuulostaa hyvältä!

PS: Enpä ole muuten ennen käynyt niin komeen ravintoterpan luona kuin eilen kävin:love::love::love:
 
Iltaa 4ya all!:love:

On ollunna töitä!:coffee: Ja viikonloppuna kauas kauas kisoihin, joten eihän tässä meinaa keritä höpönpöpöttelemään teijjän kanssa niiku mittää!:cautious:
 

Yhteistyössä