Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No nippanappa enää. Vuosia on tullut lisää kuukausissa :eek:

No onhan tuo turvonnut melkoisesti naamastaan aikalailla lyhyessä ajassa, näin käy tosi usein nuorille naispoliitikoille varsinkin, kun ne alkaa puputtamaan monet wienerit/pvä eduskunnan kuppilassa :sneaky: Ja siis koko kroppahan niillä yleensä turpoaa.

Julkaistu: 8.6.2019


Vrt Echon linkin kuvaan




https://www.is.fi/politiikka/art-2000006135751.html
Vaikka kumpikaan muidu ei kuulu mun lempparipoliitikkoihin, niin samanikäinen Marin ei oo niin pahasti rupsahtanu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ootte liian ankaria ohikselle

tarttee muistaa että kyllä me ite kukin vanhennutaan
Ei muuten nyt olla :eek: Tuo nyt on itseaiheutettua, ei niinkään vanhenemista, vaan turpoamista nopeutetulla aikataululla, etkö katsonut vertailukuvia?

Nestettä on kertynyt kasvoihin aika nopealla tahdilla, en todellakaan vihjaile mitään, mutta joillain esim. keppanan latkiminen tekee tuon. Voihan se olla toisaalta vaikka munuaisen vajaatoiminta tms.

Koivunlehtiteetä tai muuta luonnondiureettia suosittelen Marialle, voisi päästä turvotuksesta eroon (y)
 
Ei muuten nyt olla :eek: Tuo nyt on itseaiheutettua, ei niinkään vanhenemista, vaan turpoamista nopeutetulla aikataululla, etkö katsonut vertailukuvia?

Nestettä on kertynyt kasvoihin aika nopealla tahdilla, en todellakaan vihjaile mitään, mutta joillain esim. keppanan latkiminen tekee tuon. Voihan se olla toisaalta vaikka munuaisen vajaatoiminta tms.

Koivunlehtiteetä tai muuta luonnondiureettia suosittelen Marialle, voisi päästä turvotuksesta eroon (y)
kahtoin mutta mulla ei ole tapana arvostella toisten ulkonäköä

ei ole nääs varaa
 
kahtoin mutta mulla ei ole tapana arvostella toisten ulkonäköä

ei ole nääs varaa
Niin noh, eikö kaikkien silmille näkyvästä, aika yllättävästä faktasta saa puhua ääneen?

Mähän annoin sitäpaitsi ihan ystävällisen ja mahd turvotusta parantavan neuvon Marialle teenjuonnista, helpottaisi oloa kenties? :coffee:

Terkkuja samalla Ohisalon Marialle, kun kai tämän tänään luet :giggle: Mä voin tarjota koivunlehtiteet kun tuut käymään :D
 
en ole kieltämässä ulkonäön arvostelua, sanoin vaan että se ei kuulu mun tapoihin
Näin me nähdään asiat erilailla :coffee:

Tässä kuvassa näen kaksi ihan kaunista naista. Krutin mielestä varmaankin tällä kertaa kehun? Vaikka häntä kirjaimellisesti lainaten itseasiassa arvostelen heitä (kauneiksi).



Tässä kuvassa totean, että naisen kasvosoluihin on kertynyt yllättävän lyhyessä ajassa ylimääräistä nestettä.

Krutin mielestä pelkästään arvostelen. Omasta mielestäni sanon vaan sen, minkä näen, eli totean. Faktaa, siis vain faktaa (minulle ainakin).. :geek:


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä