Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huojuu?
Onks he kännissä...aaahhhaaahhhaaaa:LOL:..köh.
Myönnän olevani pippirunen mutten kyllä valita, paitsi kun suuttua tupsahan kunnolla, mutta lepyn yhtä nopeesti kuin suutun.:barefoot::barefoot:
Loukattuna pidän kaiken sisälläni, kunnes sitten räjähdän jossain vaiheessa ja annan palaa samalla mitalla takaisin...sitä saa mitä tilaa:cautious:
Eli ydinpommia odotellessa...

Kertokaa sit hyvät immeiset, jos mää oon suututtanu jonkun. Läppä lentää välillä vähän liiankin hyvin ja kaikki ei ymmärrä mun mustaa huumoria. Ainakin äikän ope valitti tästä...
 
No, anteeksi kaikki pienet.
Mulla on vähän pitempänä ehkä traumaattisia kokemuksia teistä, kun en oo aina tajunnu että mitä te siellä alailmoissa säksätätte.

Sit auta armias jos 2 sirpakkaa ja iloista anitahirvos-taskuvenusta tapaa toisensa niin tipahdan täysin kärryiltä. Niillä on joku "puhutaan 5-kertaisella nopeudella keskenämme ja tuo pitempi hujoppi ei tajuu mitään kun ME ymmärrämme täydellisesti toisiamme, tsihihii".
(n):unsure::coffee:
Niin ja kun me Hirvosen Anitat höpötellään, sää vaan huojut siinä vierellä niinkuin humalainen naapurin Pirkko-Petteri joka yrittää tanssia viimeisillä voimillaan illan viimeisen napatanssin meille ennenkun sammuu?:coffee::coffee:

Ooppas sää huomaavainen:love::love:
 
Niin ja kun me Hirvosen Anitat höpötellään, sää vaan huojut siinä vierellä niinkuin humalainen naapurin Pirkko-Petteri joka yrittää tanssia viimeisillä voimillaan illan viimeisen napatanssin meille ennenkun sammuu?:coffee::coffee:

Ooppas sää huomaavainen:love::love:
Ei kun mä haen sen jälkeen turvapaikkaa omanpituisteni ja itseäni pitempien seurasta. Emmä nyt pikkuhitlerien seurassa itteäni traumatisoi, mielenterveys on mulle tärkeä asia. :sneaky:
 
Ei kun mä haen sen jälkeen turvapaikkaa omanpituisteni ja itseäni pitempien seurasta. Emmä nyt pikkuhitlerien seurassa itteäni traumatisoi, mielenterveys on mulle tärkeä asia. :sneaky:
Tässä se kiteytyy hyvin, pieni on pippurinen ja taistelee viimeseen asti vaikkei aina kannattaiskaan, pidemmät luikkii karkuun heti ku tilanne menee vähä vaativammaks:sneaky:

Miehillä ei muuten taida olla ihan yhtä selkeää jakaumaa?

No yhtä kaikki, ihan sama miten pitkiä ollaan, kaikkihan me ihania ollaan:love: Eix nii?

*Ryhmähali!:love:*
 
Jestas sentään. TLC:ltä tulee taas hengenvaarallisesti läski. Se pyyhki persiinsä paperit grillauspihdeillä... Luulisi, että tajuaisi laihduttaa itse ja olisi todella huono olo.
Järkyttävää että ihminen voi päästää itsensä moiseen kuosiin... Ikävä ettei noita voi vähän aiemmassa vaiheessa laittaa mitenkään pakkolaihikselle(n)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Järkyttävää että ihminen voi päästää itsensä moiseen kuosiin... Ikävä ettei noita voi vähän aiemmassa vaiheessa laittaa mitenkään pakkolaihikselle(n)
Kyllä varmaan nuo ihmiset tajuaa olevansa sairaanlihavia,mutta ei oo varmasti laihduttaminen helppoa heille,tiesmitä traumaa tai elämänhallinta/ tunne-elämä ei oo kunnossa. Ahmitaan pahaan oloon / masennukseen yms.
Luultavasti tarvitsisivat muutakin apua kuin vaan laihdutamista.Ongelmat varmaan alkaneet jo lapsesta/ nuoresta asti.
 
Kyllä varmaan nuo ihmiset tajuaa olevansa sairaanlihavia,mutta ei oo varmasti laihduttaminen helppoa heille,tiesmitä traumaa tai elämänhallinta/ tunne-elämä ei oo kunnossa. Ahmitaan pahaan oloon / masennukseen yms.
Luultavasti tarvitsisivat muutakin apua kuin vaan laihdutamista.Ongelmat varmaan alkaneet jo lapsesta/ nuoresta asti.
Niin se ongelma on pään sisällä. Se on addiktio, joka juontaa juurensa jostakin, mutta hyvin paljon ne syyllistävät toisia omasta tilanteestaan. Tosin ne ruokkijathan näiden todella lihavien tilan mahdollistaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Öö. Täällä mitään miljoonia nähtykään. Hyvä että jotain hiluja saa kuukaudessa.

Ja tää äikänope tarina oli lukiosta
Mee Suomen Leijonan luola -ohjelmaan niin saadaan katella sua ja alkaa tsiljuunia ropista tilille. :barefoot:

Kalamies esittelee siellä "Me haetaan rahoitusta meidän talvivarustelluille linnunpöntöille. Ollaan myyty niitä nyt 15 kpl, lähinnä hömötiiaisille ja asiakastyytyväisyys kasvaa.
Pöntöissä on wifi, lattialämmitys, vesikupit, keittiö jossa voi paahtaa kauranjyviä ja pehmustetut orret." (y)
 
Mee Suomen Leijonan luola -ohjelmaan niin saadaan katella sua ja alkaa tsiljuunia ropista tilille. :barefoot:

Kalamies esittelee siellä "Me haetaan rahoitusta meidän talvivarustelluille linnunpöntöille. Ollaan myyty niitä nyt 15 kpl, lähinnä hömötiiaisille ja asiakastyytyväisyys kasvaa.
Pöntöissä on wifi, lattialämmitys, vesikupit, keittiö jossa voi paahtaa kauranjyviä ja pehmustetut orret." (y)
Ois mulla muutama idea. Perustetaanpas uusi osakeyhtiö ja tule sinä rahoittajaksi, niin pistetään pyörät pyörimään.
 

Yhteistyössä