Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No sanopa sinä, viisaampana, mitä se kiusaaminen on täällä palstalla.
Jos minä kirjoitan jotakin, mutta en yritäkään loukata ketään mutta sinä kuitenkin loukkaannut niin oliko se kiusaamista?
Entäs tämä: kirjoitan herjaavasti sinusta, mutta et kuitenkaan loukkaannu siitä niin onko se sitten kiusaamista?
 
No sanopa sinä, viisaampana, mitä se kiusaaminen on täällä palstalla.
Jos minä kirjoitan jotakin, mutta en yritäkään loukata ketään mutta sinä kuitenkin loukkaannut niin oliko se kiusaamista?
Entäs tämä: kirjoitan herjaavasti sinusta, mutta et kuitenkaan loukkaannu siitä niin onko se sitten kiusaamista?
Kiusaaminen on sitä, että tietyn tahtoen haluaa loukata toisen tunteita.
 
Niin kyllä mäkin voin seksistä puhua, mut silloin kun puhun muusta niin silloin puhun muusta.

Tää ketju pitäis nimetä "Saataisiinko taas julkista seksikeskustelua" ja sit pitäis kehitellä uusi sekalainen "aihe vapaa"-ketju...
No määhän pyysin jo, omalla ujolla tavallani, anteeksi..kuin kauan tästä nyt vielä jauhetaan?:cautious:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
No sanopa sinä, viisaampana, mitä se kiusaaminen on täällä palstalla.
Jos minä kirjoitan jotakin, mutta en yritäkään loukata ketään mutta sinä kuitenkin loukkaannut niin oliko se kiusaamista?
Entäs tämä: kirjoitan herjaavasti sinusta, mutta et kuitenkaan loukkaannu siitä niin onko se sitten kiusaamista?
tiiä viisaammasta mutta mun mielestä jatkuva närppiminen ja vittuilu on kiusaamista

itse kun tulleeni kiusatuksi epekin ja aakoon taholta
 

Yhteistyössä