Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sulle ei pysty laittaa yksärii!:eek: Onks tää palsta seonnu!?
Ja siis mä oon se kiltti, mitää tuhmaa en oo koskaan yksärillä laittanu, ettette vaan ees ajattele mitää sellasta!:rolleyes:
Lispetti ihan kärryillä :D Joo siel on sellainen namiska ollut vissiin aika tovin jo millä voi määritellä saako kuka laittaa yksäriä, se tiukin vaihtoehto on että vain en joiden profiilia seuraa.
 
Tais olla, täällä -06!
On ollu koulussa hiukan ollu haasteita. Römyporukan (uudet tyypit) messissä on hillunu luokalla ja pistin siihen totaalistopin (uhkasin muun muassa mennä seuraamaan oppitunteja) ja nyt menee taas hyvin. Koenumerotkin laski kuin lehmänhäntä!:cautious: Nyt on suunta ylös!(y) Hyviä merkintöjä on saanu nyt vilmaan.(y)
täällä ei oo toistaseksi ollu nuita oireita, pojalla oli syyslukukauden toikassa ka vähän yli 9

mutta aina pitää seurailla että missä mennään
 
Tais olla, täällä -06!
On ollu koulussa hiukan ollu haasteita. Römyporukan (uudet tyypit) messissä on hillunu luokalla ja pistin siihen totaalistopin (uhkasin muun muassa mennä seuraamaan oppitunteja) ja nyt menee taas hyvin. Koenumerotkin laski kuin lehmänhäntä!:cautious: Nyt on suunta ylös!(y) Hyviä merkintöjä on saanu nyt vilmaan.(y)
Sää uhkailet samalla tavalla kuin mää uhkailin omiani:D
Tehokas keino by the way(y)

Kerran käytin samaa nolaamis juttua kaupassa nuorimmalle kun halusin mennä kattelemaan kenkiä sittarissa ja poikaa ei kiinnostanut...aloin tanssimaan taustalta kuuluvan musiikin tahtiin ja lupasin lopettaa vasta ku hää suostuu...sen jälkeen mentiinkin kiireellä kenkäosastolle ja löysin sieltä alennuksella hyvät reiman kengät lenkille!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Sää uhkailet samalla tavalla kuin mää uhkailin omiani:D
Tehokas keino by the way(y)

Kerran käytin samaa nolaamis juttua kaupassa nuorimmalle kun halusin mennä kattelemaan kenkiä sittarissa ja poikaa ei kiinnostanut...aloin tanssimaan taustalta kuuluvan musiikin tahtiin ja lupasin lopettaa vasta ku hää suostuu...sen jälkeen mentiinkin kiireellä kenkäosastolle ja löysin sieltä alennuksella hyvät reiman kengät lenkille!
Mä uhkasin ostaa kuomat 6. luokkalaiselle!:D
Äkkiä löyty kengät!:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Onks teidän wupit toiminu hyvin? Mä en pysty kirjottaa wuppiin mittää.:eek:

Kirjoitus on päivityksen jlk alkanu tilttaa vähän jokap puolella.:cautious:
 

Yhteistyössä