Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivän viilaus, valikoiduit juuri uhriksi satunnaisotannalla:

"En ymmärrä/en tajua" on venäjäksi

ja nje ponimaju/ja nje snaju.

Nyt sais Zariza sanoa tähän, mut mun mielestä venäläiset käyttää "ja nje snaju":a enemmän. Kauniimman kuuloinen, venäjä on kaunista muutoinkin.

Snaijasitko? :rolleyes:
naijjaan naijjaan

olis kyllä kiva osata ees vähän venättä
 
Päivän viilaus, valikoiduit juuri uhriksi satunnaisotannalla:

"En ymmärrä/en tajua" on venäjäksi

ja nje ponimaju/ja nje snaju.

Nyt sais Zariza sanoa tähän, mut mun mielestä venäläiset käyttää "ja nje snaju":a enemmän. Kauniimman kuuloinen, venäjä on kaunista muutoinkin.

Snaijasitko? :rolleyes:
Pienenä tein muistisäännön ”jani pani maijjuu”.:D
 
naijjaan naijjaan

olis kyllä kiva osata ees vähän venättä
Ja kun ei puhu, eikä kuuntele niin unohtuu, eikä helposti puhu vaikka tsäänssi tuliski.

Joskus on tullu huasteltua suht kohtalaisesti, mutta nykyään vaan lähinnä sanoja ja jotain muistaa.:oops:

Mutta osaan kirjottaa nättiä venalaista kaunoa!:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ja kun ei puhu, eikä kuuntele niin unohtuu, eikä helposti puhu vaikka tsäänssi tuliski.

Joskus on tullu huasteltua suht kohtalaisesti, mutta nykyään vaan lähinnä sanoja ja jotain muistaa.:oops:

Mutta osaan kirjottaa nättiä venalaista kaunoa!:)
Venäjä on kaunista. Emmäkään osaa kuin turistivenäjää, mutta olis ihana opetella sitä kunnolla.

Vedän joskus mielessäni itsekehittelemääni siansaksa-venäjää: buzinski-ndjiarovits-gazalsta-bolshoi! :oops::oops::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lääkäriin menossa ja mä oon Ihan poikki. Ai kuka puhui flunsasta? Onha mulla ollu pitkään nuha tai nenä tukossa ja ääni välillä häviää mutta ei kuumetta. Tämmöistä väsymystä on välillä ollut ilman flunsaa
 
Viimeksi muokattu:
Nyt nukkumaan... turkulaiset on tän biisin mukaan muuten kamalia tupakoitsijoita, onko Kalamiehellä kokemusta?

Tuu tuu tupakkarulla, mistäs tiesit tänne tulla?
Tulin pitkin Turun tietä (motaria pitkin siis), hämäläisten härkätietä...

Öitä!
Johtuu ehkä siitä, että Rettigin tupakkatehdas oli Turussa. Olen muuten käynytkin siellä, mutta silloin se oli logistiikkahallina.

Ja vastaus mielessäsi vellovaan kysymykseen: ei - en polta, enkä juo ellei joku tarjoa
 
Johtuu ehkä siitä, että Rettigin tupakkatehdas oli Turussa. Olenmuuten käynytkin siellä, mutta silloin se oli logistiikkahallina.

Ja vastaus mielessäsi vellovaan kysymykseen: ei - en polta, enkä juo ellei joku tarjoa
Kuule: EN miettiny sun polttelemisiasi. :sneaky:

Mut-mut...mitenhän vanha tuo kansanlaulu on, eiks se oo Väinämöisen ja sen pankkiiri-Sampon aikainen? :eek: Onko Rettigin tehdas samanikänen?
 
Ei ole ihmekään, että keuhkokuume tappaa vanhuksia, koska se oli jo nuoremmallakin aika kova kokemus
Mä haluisin jonkun kaameen taudin joka ei jättäisi jälkiä. Ja siten ettei mun tartteis arjesta välittää sen aikana.

Kaikki vaan kävis viikon ajan voivottelemassa "Voi kun Echolla kuume nousi 43:een...voi sitä raasua"
Ja mä vaan makaisin ja joisin kylmää mehua kun mies hoitais lapset ja kodin. :rolleyes:
 
Mä haluisin jonkun kaameen taudin joka ei jättäisi jälkiä. Ja siten ettei mun tartteis arjesta välittää sen aikana.

Kaikki vaan kävis viikon ajan voivottelemassa "Voi kun Echolla kuume nousi 43:een...voi sitä raasua"
Ja mä vaan makaisin ja joisin kylmää mehua kun mies hoitais lapset ja kodin. :rolleyes:
Kooma voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta milläpä sen aiheuttaisi vaarattomasti ilman lääkkeitä
 
Mä haluisin jonkun kaameen taudin joka ei jättäisi jälkiä. Ja siten ettei mun tartteis arjesta välittää sen aikana.

Kaikki vaan kävis viikon ajan voivottelemassa "Voi kun Echolla kuume nousi 43:een...voi sitä raasua"
Ja mä vaan makaisin ja joisin kylmää mehua kun mies hoitais lapset ja kodin. :rolleyes:
:eek::unsure:
 

Yhteistyössä