Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mää tajusin melkein samantien...buahhahhhahhaa...oot hijas.
Mut arvaa mitä mä tajusin vasta n.puolen vuoden sisään? Ajattelin sitä tässä illalla.









Että metrossa on oikea kuski. :oops::oops::oops::oops::oops: Mä oon ollu aina ennemmin että wau kun ne kulkee ilman kuskia ja toisaalta oon pitäny niitä kauheen persoonattomina ja kylminä kapistuksina just sen takia, ja jotenki yhdistäny sen kolkkoon pääkaupunkiseutuun...:eek::oops:

Mut tässä on ihana video jossa pari leppoisaa tätiä ajaa metroa. :)

 
Viimeksi muokattu:
r0s
Ja huomenta täältkin. Taas mut nukkuvst yhä, ihmeelliset unenlahjat omaavatkin.

Ei oo oltu vielä kertaakaan lojumassa hiekkarannalla ja nyt sellainen ois vieressä. Ehkä tänään... SIt pitää hakea kalaa ja äyriäisiä isommasta marketista. Ja pyykätä. Ja aamulenkiksi voisi ottaa parin kilsan mittaisen rantatien.
 
Akku loppui illalla ja menin sitten sänkyyn...

Harmaana häröillyt lähtien kun lapset on syntynyt. Täältä on saattanut kysellä jotakin neuvoa. Silloin ainakin joku yritti auttaa. :)
Oliks sää se joka kysy nää:
'Kuinka vaippa vaihdtaan?''
''Mitä teen kun vauva huutaa ÄÄÄ?'''
''Onko normaalia, että naapurissa soitetaan Kaija Koota ja vaimo itkee biisejen tahtiin kun imettää?''
''Mitä teen...?''
:barefoot::geek::barefoot:
 
Huomenta vaan. Heräsin sitten ekan kerran klo 4.15 ja valvoin 6.15 asti :unsure: onneksi jotenkin nukuttua vaille 9. Välillä heräsin taas kun kissat tuli viereen nukkumaan. Mutta pääsinpäs aamupalan jälkeen vauhtiin ja oon kirjastossa
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja r0s
o_O sähköt meni!

Millä mä nyt lämmitän maidon kahviini?

Ja muut nukkuvat yhä. *huokaus*
Muistan kun oltiin äiteen kanssa Alanayan basaarissa ja koko alueella meni sähköt...ensiks oli ympärillä ihan hipi hiljasta ja sitten alkoi basaarikojuissa syttyä öljykynttilöitä...hitsi mikä tunnelma:love::love: ja mitkä alet sen jälkeen turisteille alkoi:ninja:
 

Yhteistyössä