Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
...ja minä tätä:sneaky:

Mutku Echo on tuolla jossain varjoissa pullapussinsa kanssa*huohottaa peloissaan*:alien:
Mä menin ties kuinka kauan selkä kylmää hallin seinää vasten ja putkahdin jo ulos, eikä sua näkyny. :cautious:

Miks muuten nykyään kaikissa ns.vakavastiotettavissa tv-sarjoissa on nämä elementit:
-joku mahdollisimman ankea tehdashalli tai joku Kosovon rauniot -maisema
-viileät värit, siniharmaa maisema ja joku räntäsade ja sankari menee tukka märkänä huohottaen. Aurinko ei vahingossakaan paista.
-kaikki on vakavia. Kolmikymppiset sankarit kokoontuu sinne tehdashalliin ja ne puhuu coolisti "meillä on eturistiriita."
 
Miks muuten nykyään kaikissa ns.vakavastiotettavissa tv-sarjoissa on nämä elementit:
-joku mahdollisimman ankea tehdashalli tai joku Kosovon rauniot -maisema
-viileät värit, siniharmaa maisema ja joku räntäsade ja sankari menee tukka märkänä huohottaen. Aurinko ei vahingossakaan paista.
-kaikki on vakavia. Kolmikymppiset sankarit kokoontuu sinne tehdashalliin ja ne puhuu coolisti "meillä on eturistiriita."
Sun pitää seurata vaan salkkareita niin et pety:D

Mä menin ties kuinka kauan selkä kylmää hallin seinää vasten ja putkahdin jo ulos, eikä sua näkyny. :cautious:
Olin mä siellä:eek:
Kuules nyt mokoma
 
vierailija
----kaikissa ns.vakavastiotettavissa tv-sarjoissa on nämä elementit:
-joku mahdollisimman ankea tehdashalli tai joku Kosovon rauniot -maisema
-viileät värit, siniharmaa maisema ja joku räntäsade ja sankari menee tukka märkänä huohottaen. Aurinko ei vahingossakaan paista.
-kaikki on vakavia. Kolmikymppiset sankarit kokoontuu sinne tehdashalliin ja ne puhuu coolisti "meillä on eturistiriita."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-autourheilulla-tutkittu-olevan-vaikutusta-ilmastonmuutokseen/3893540
 

Yhteistyössä