Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Kävin uudella kämpällä. Saa nähdä miten mun selän käy. Keittiön tasot ovat mitoitettu pyörätuoliasukkaalle. Nyt kun tiskaan käsin normaalilla korkeudella niin siinä jo tulee selkä helvetin kipeäksi.

Mä pyytäisin jotakuta auttamaan sen verran, että toisi autolla sopivan pitkän tpöytätasonpoätkän IKEAsta ja sen alle sopivan korkuiset palikat. Sit sulla on työtaso oikealla korkeudella ja tason alla säilytystilaa.

Ja tiskaaminen. Se pitää kai opetella hoitamaan istuallaan.
 
r0s
Pitäis pakkailla/tsekkailla laivakledjuja, mut ei millään jaksais
Tää menee taas siihen mihin joka ainoa kerta, h-hetken aamuna kiireessä silittelee paitoja yms. Ja totee et just ne tietyt housut onkin likasena pyykissä

Mä laitoin viimeksi laivalle valmiiksi hieman likaiset ulkoilupöksyt kun ajattelin joka tapauksessa istuvani vessan lattialla pyttyä halien.

Oli vaan niin nerokkaan hyviä matkapahointointipillereitä että lopulta nautin ja ahdoin seisovassa pöydässä koko takaisintulomatkan.

Jos jotakuta ahdisti pukeutumiseni niin olipa sen ongelma.
 
r0s
Tänään listalla lasagne.

Mutta koska pyrimme vähempään lihankäyttöön, teenkin punajuuri-lasagnen. Eli jauhelihatomaattisoossiin vain 250 grammaa sikanautaa ja saman verran punajuurisosetta.

Ja juustokastikkeen juustosta osa on espanjantuliaisina tuotua vuohenmaitojuustoa. Ainakin normaalisti punajuuri sopii vuohenjuuston kera.
 
Mä olisin halunnut laittaa mekon mut mieheltä tuli täystyrmäys, kuulemma mihinkään missä on kännisiä miehiä ei laiteta.:cautious:
Mun mielestä ei edes mikään tyrkky mekko, mut en jaksa kyllä mitään draamaakaan joten antaa olla.:rolleyes:
Se olis tällainen mut lyhyillä hihoilla, selässä aukko ja pituus polvien yläosaan eli hieman pidempi kuin tämä.
 

Yhteistyössä