Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
:LOL:
Mä niiiiin tunnen sun tuskan!:cautious:
Sit mulla on vielä kolmas, eli palkoherneet! Eihän ilman herneen palkoja voi edes pitkää matkaa kesäisin kulkea autossa.:oops:
Ja aina sama virsi - ostan ISON säkin matkaevääks mukamas kaikille ja huppista sentään kun menikin koko säkki ihan omaan suuhun!:oops:

Arvaappa, mitä mökkinaapuri kylvi koko pellon täyteen keväällä? :whistle:

Siinä on vielä sellainen mäentapainen, niin ettei kyllä lain huomaa jos mä siitä reunasta käyn kattilallisen appostarpeita hakemassa.

Mä en voi niitä allergian vuoksi tuoreina, mut kun keittää ne ja uittaa voisulassa ja vetää palon sisuksen hapaidenvälistä suuhun...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Arvaappa, mitä mökkinaapuri kylvi koko pellon täyteen keväällä? :whistle:

Siinä on vielä sellainen mäentapainen, niin ettei kyllä lain huomaa jos mä siitä reunasta käyn kattilallisen appostarpeita hakemassa.

Mä en voi niitä allergian vuoksi tuoreina, mut kun keittää ne ja uittaa voisulassa ja vetää palon sisuksen hapaidenvälistä suuhun...
Wau! Sulla on kyllä hyvällä paikalla mökki!:p:D

Meillä on maalla hiivatin paljon ahomansikkaa, nekin on niiiiin hyviä.:p

Uuuuuh, no tuo on toinen vastustamattoman herkullinen vaihtoehto. Hittoon laskurit, tänään syyään herneitä!:coffee: Ja mansikoita




Tiesittekös muuten, että ahomantsikka kuuluu ruusukasvien heimoon!:geek:
 
Eikä sillon jos itselleen tekee. Perinneruuat erikseen (syö samaa 3 päivää).
Mä teen usein liikaa vieläkin, sitten puoliväkisin syön niitä pari - kolme pvää kunnes heitän loput roskiin tai laitan heti puolet pakastimeen ja heitän ne sieltä myöhemmin roskiin, kun ovat jääneet sinne liian pitkäks aikaa:oops:

Mitäs sun perinneruokiin kuuluu?:)
 
Mä teen usein liikaa vieläkin, sitten puoliväkisin syön niitä pari - kolme pvää kunnes heitän loput roskiin tai laitan heti puolet pakastimeen ja heitän ne sieltä myöhemmin roskiin, kun ovat jääneet sinne liian pitkäks aikaa:oops:

Mitäs sun perinneruokiin kuuluu?:)
Erilaiset pata ja laatikkoruuat. Kaikilla ei ole edes nimeä kun aineet menee tilanteen mukaan.(y)
 
Kaikilla ei ole edes nimeä kun aineet menee tilanteen mukaan.(y)
Tuo kuulostaa herkulliselta:D
Eli kaikkea vaan sekaisin vähän niinkun tunnepohjalta..pitäs itekin tehdä jotain pataa joskus, kaalipata olis ainakin tuttu juttu tehä...

Mutta rehellisesti sanottuna, tekis kyllä hirveesti mieli tehdä jostain riistalihasta jotain herkkua. Ovat vaan niin hiivatin kalliita, ainakin Tampereen kauppahallissa:coffee:
 
Pieni köntsä peuraa ja hirvenlihaa maksoi monta monta monta euroa..mutta kyllä mä sen verran aion tuhlata, että ostan.
sinä oot niin pieniruokanen että vaikka ostat kilohinnaltaan kalliinki palasen, on loppuhinta silti kohtuullinen

Mä tein eilen meille kahdelle ruokaa eikä sitä kyllä jäänyt.

Ja vaihtelu virkistää! Sama sapuska seuraavanakin päivänä on vähän sama kuin että katsoisi sen edellisen illan ohjelman uudelleen. :confused:
mä yritän tehdä sen verran että jäis seuraavalle päivälle töihin lounas
 
Ja vaihtelu virkistää! Sama sapuska seuraavanakin päivänä on vähän sama kuin että katsoisi sen edellisen illan ohjelman uudelleen. :confused:
Mulla on jotkut tietyt kestolehvat mitä saatan katella aina uudestaan ja uudestaan:oops:
sinä oot niin pieniruokanen että vaikka ostat kilohinnaltaan kalliinki palasen, on loppuhinta silti kohtuullinen
No joo, mutta olen myös vähän nuuka sitten ja aattelen, että entäs jos ostasinkin jotain halvempaa:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä