Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olipa ihmeelliset unet viime yönä. Yks oli sellainen että painoin 120kg. Lihonut mukamas kymmeniä kiloja maalis-kesäkuussa. Hyi *ittu. :sick:
:LOL:

P.S. Jos harmaa kettuilet tästä niin turhaan yrität. :p
No onneks se oli vaan unta ja oot edelleen oma itsesi:)
(Mä voin kuvitella miten sen harmaan pasmat menee ny sekasin, hakkaa kohta suu vaahdossa näppistään:ROFLMAO:)
 
Olipa ihmeelliset unet viime yönä. Yks oli sellainen että painoin 120kg. Lihonut mukamas kymmeniä kiloja maalis-kesäkuussa. Hyi *ittu. :sick:
:LOL:

P.S. Jos harmaa kettuilet tästä niin turhaan yrität. :p
Mä olen nähnyt viime aikoina sellasia unia, että menetän mun kissan...usein aamusin sitten luulen hetken, että ne unet olikin totta(n)
 
Saako olla tännään laiskaväsynyt ja mennä poikien safkan suhteen sieltä missä aita on matalin..tai ettei sitä aitaa oikeestaan olekaan:barefoot:

Uskallanko sanookaan - tarjolla ois ranuja ja kalapuikkoja. Mutta salaatin teen omakätösesti(y). Nyt ei niin ollenkaan nappaa ruuanlaitto, liian lämmintä vaikken valita:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Uskallanko sanookaan - tarjolla ois ranuja ja kalapuikkoja. Mutta salaatin teen omakätösesti(y). Nyt ei niin ollenkaan nappaa ruuanlaitto, liian lämmintä vaikken valita:)
Uii mun poikien yksi lemppareista on ja oli ranut ja kalapuikot!!
Mutta ilman salaattia, sen söin useimmiten ihan ite:coffee:
Saako olla tännään laiskaväsynyt ja mennä poikien safkan suhteen sieltä missä aita on matalin..tai ettei sitä aitaa oikeestaan olekaan:barefoot:
ja saat olla*antaa luvan*:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Uii mun poikien yksi lemppareista on ja oli ranut ja kalapuikot!!
Mutta ilman salaattia, sen söin useimmiten ihan ite:coffee:

ja saat olla*antaa luvan*:love:
Nyt ei vaan jaksa olla keittiössä väsäämässä just yhtään mitn ja pojat heitti kehiin tommosen pikasafkavaihtoehdon:)
Ite taijan kattoa kun ne syö, ruokahalu häviää helteillä hitoksiin

Mä muuten töistä tultuani koomailinkin hetkisen keskellä olkkarin lattiaa:D
Ihanan viileä paikka olikin
 

Yhteistyössä