Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ellu ja kaikki muut kanalauman jäsenet ette vaan taas näe, että nää provosoivat ovat täällä antamassa tukeansa pääkukolleen, jonka puolesta koko ketju perustettiin!
 
vierailija
Näyttäisitkö minkä vanhan kaunan toin tähän ketjuun?


Elena777 kirjoitit näin aikasemmin tässä ketjussa:
Miksi ei voida uutta avointa keskustelua tehdä?
Varmaan siksi että niin monelle on hampaankolossa toisiaan vastaan asioita...ehkäpä jopa sellaisia mitä eivät ole edes varmuudella molempien osapuolten kanssa selvitelleet vaan ovat uskoneet yhtä puolta.


Minä:
Oon nähny ketjuja missä vatkaat tätä asiaa, onko tää joku päähänpinttymä sulle? Etkä sun mielestä aloittanut mitään kirjoittamal tän viestin?
Ja siis en tätä mökönä kirjota vaan on mielenkiintoista että jatkat ja jatkat tätä samaa vuodesta toiseen. Ei voi olla kovin terveellistä?
 
Aqela
Elena777 kirjoitit näin aikasemmin tässä ketjussa:
Miksi ei voida uutta avointa keskustelua tehdä?
Varmaan siksi että niin monelle on hampaankolossa toisiaan vastaan asioita...ehkäpä jopa sellaisia mitä eivät ole edes varmuudella molempien osapuolten kanssa selvitelleet vaan ovat uskoneet yhtä puolta.


Minä:
Oon nähny ketjuja missä vatkaat tätä asiaa, onko tää joku päähänpinttymä sulle? Etkä sun mielestä aloittanut mitään kirjoittamal tän viestin?
Ja siis en tätä mökönä kirjota vaan on mielenkiintoista että jatkat ja jatkat tätä samaa vuodesta toiseen. Ei voi olla kovin terveellistä?
Ja sä jankkaat nyt tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei oo päähänpinttymä, ehkä toivoisin välien selvittämistä joo...mutta en niin paljon kuin kuvittelet?

Öö mitä?
Se että harmaat jatkaa asioiden kaivamista vuodesta toiseen ja mä kommentoin heille tyyliin ''antakaa jo olla'' ei ole sitä että minä kaivaisin niitä.
Olen päässyt yli ja saanut toivon heräämään onnesta jopa omalle kohdalleni vihdoinkin ihmisen kanssa joka ei satuta, joten no hätä...
Sinähän tämän aloitit(n) etkä huomannut?
 
Sano nyt vielä viimeinen sana tämän jlk jos mielesi tekee ja sitten voidaan puhua muusta kuin sun pakkomielteistä mikä liittyy ilmeisesti palstan ihmisiin jotka ei ole täällä edes näkemässä mitä heistä t ä l l ä k e r t a a keksit vouhkata.
Puhuttaisiinko sinun pakkomielteestäsi toisille kuvittelemiasi pakkomielteitä kohtaan? Olipas vaikea lause, ehkä voitaisiin puhua oikeinkirjoituksesta.
 
vierailija
Puhuttaisiinko sinun pakkomielteestäsi toisille kuvittelemiasi pakkomielteitä kohtaan? Olipas vaikea lause, ehkä voitaisiin puhua oikeinkirjoituksesta.
No oli kyllä vaikea lause.:LOL: Ihan hyvässä hengessä joku tuntui kysyvän asiasta ja nyt minuakin alkoi kiinnostaa miksi jankata samoista vuosien takaisista asioista?(n)Ex mieheni teki niin ja sussiunatkoon kun se oli ärsyttävää.:sick: Ihan toivoton tapaus.:notworthy: Se joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään sanoo vanha kansa.(y)
 

Yhteistyössä