Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Muistin juuri et joku oli käynyt osteopaatilla parikin kertaa ja vaiva oli kadonnut. Ei siinä ainakaan kauheesti menetä. Ne kertoo kyllä, mihin se menetelmä perustuu. Ihana olo on aina sen jälkeen pitkään.
No en kyllä niele tuotakaano_O Lihaksistoon yms ne voi auttaa mutta ei infektioihin. Eihän käsiteltävänä sais edes käydä jos on tulehdus jossain päin ettei se leviä koko kehoono_O
 
vierailija
Mitä hittoa? Sulla ei oo alumiinittomat luomudödöt käytössä?

Siis muuthan tukkivat koko imunestekierron!
En käytä jos ei ole pakko, mut tuosta ei mene nenä tukkoon. En ala kaikkia kokeilemaan - liian monta oon jo testaillut, mut monella esim wc-paperi voi olla syynä. Enbosta ei tuu vaivaa, sanovat. Mut se oli joku selluloosa tai väri, mikä haittas, en muista. Allergia siis. Pikkuhousunsuojista Vuokkoset cotton ei tuu vaivoja mut biosta tulee kun onse maissikalvomuovi, muistaakseni.
 
vierailija
En käytä jos ei ole pakko, mut tuosta ei mene nenä tukkoon. En ala kaikkia kokeilemaan - liian monta oon jo testaillut, mut monella esim wc-paperi voi olla syynä. Embosta ei tuu vaivaa, sanovat. Mut se oli joku selluloosa tai väri, mikä haittas, en muista. Allergia siis. Pikkuhousunsuojista Vuokkoset cotton ei tuu vaivoja mut bio- sta tulee kun on se maissikalvomuovi, muistaakseni.
Ei siis kannata kokeilla tuota:eek:
 
vierailija
No en kyllä niele tuotakaano_O Lihaksistoon yms ne voi auttaa mutta ei infektioihin. Eihän käsiteltävänä sais edes käydä jos on tulehdus jossain päin ettei se leviä koko kehoono_O
Selkärankaan ja sitä kautta kaikkialle hermostoon, mutta samalla alussa hieroo kyllä lihakset lämpimäksi. Tulehdus lähtee kun ei ruoki pöpöä. Luomuvalkosipulia päivittäin - kurkuman kans, kokeilisin, ja paljon luomuvoita!
 
Selkärankaan ja sitä kautta kaikkialle hermostoon, mutta samalla alussa hieroo kyllä lihakset lämpimäksi. Tulehdus lähtee kun ei ruoki pöpöä. Luomuvalkosipulia päivittäin - kurkuman kans, kokeilisin, ja paljon luomuvoita!
No mä oon tähän asti pärjänny loistavasti omalla elämän tyylillä ilman kummempia tulehduksia, ihottumia ja alkergioita joten itse jatkan ihan samaan malliin. Toki muut saa koittaa jos haluavat. Osteopaatilla käyn ajoittain kyllä mutta ihan lihashuollon vuoksi.
 
Kyllä sun Poola on täytyny tässä myrkkyjen valtaamassa maailmassa kuolla ja halvaantua ainakin kolmetoista kertaa viikossa ja vielä vaan jaksat höpöttää omiasi. :rolleyes:
Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyäo_O
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyäo_O
Ei ainkaan helpota, uskaltaakohan omasta asunnosta muualle lähteä kun pihanurmikolle ja välillä lataukseen. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyäo_O
Elämäntyylistä? Ei multa mitään puutu. Viime yönä olin istuttelemassa kasveja 22-03 saakka ja oikeen hyvin jaksoin. Ja uudet silput odottaa siellä yhä. Hyvää yötä!
Poskiontelotulehduskierre ei hävinnyt kuukausiin ilman karppausta, mut siihen sainkin viikon sairasloman, et sain hoidettua kotona, mut ei se virtsatietulehduskaan pelkällä osteopatiallakaan mun mielestä lähde.
 

Yhteistyössä