Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Poola on niin suurempi kuin monet meistä, lukee kaikki nuo halvat halveeraukset ja pysyy tyynenä ja rauhallisena.
Kuinka monta meitä on nyt kiusaamassa häntä?
Mistä me tiedetään kuin rauhallinen hän on?
Monesti nimittäin tuntuu, että hakkaa apinanraivolla näppäimistiöönsä tietojaan ihmisille, kun jengi ei halua lukea pakkotuputustaan.
 
Mistä me tiedetään kuin rauhallinen hän on?
Monesti nimittäin tuntuu, että hakkaa apinanraivolla näppäimistiöönsä tietojaan ihmisille, kun jengi ei halua lukea pakkotuputustaan.
Sanoin vain oman näkemykseni ja mielipiteeni hänen vastauksien perusteella.
En tiedä enkä ymmärrä kemiasta mitään, joten en voi arvostella hänen tietouttaan.
Verrattuna hänen postauksia monien muiden postauksiin ne ovat varsin melekkäitä milestäni.
 
Sanoin vain oman näkemykseni ja mielipiteeni hänen vastauksien perusteella.
En tiedä enkä ymmärrä kemiasta mitään, joten en voi arvostella hänen tietouttaan.
Verrattuna hänen postauksia monien muiden postauksiin ne ovat varsin melekkäitä milestäni.
Ongelma on siinä, että hän postaa mielipiteensä pakolla ja syyttäen...otetaan esimerkkinä vaikka mun edesmennyt koira.
Kerroin että koira kuoli.PISTE...hän jankkasi monta päivää sen jälkeen sitä kuinka minä murhasin koirani, koska kuuntelin eläinlääkärin ohjeita siitä mitä antaa koiralle viimeisinä päivinä syötäväksi/juotavaksi, että säilyttäisi nestetasapainonsa.
 
Ongelma on siinä, että hän postaa mielipiteensä pakolla ja syyttäen...otetaan esimerkkinä vaikka mun edesmennyt koira.
Kerroin että koira kuoli.PISTE...hän jankkasi monta päivää sen jälkeen sitä kuinka minä murhasin koirani, koska kuuntelin eläinlääkärin ohjeita siitä mitä antaa koiralle viimeisinä päivinä syötäväksi/juotavaksi, että säilyttäisi nestetasapainonsa.
Joo, muistan tuon. Oliko hänen postaukset ihan vain "hatusta vedettyjä" vai oliko niissä mitään järkeä? Mulla on kästys, että hän voi perustella mielipiteensä.

En yritä mitenkään sanoa, että sinun tulis tykätä hänestä. En minäkään pidä eräästä sinun ja Roosan kaverista. Hän on mielestäni täys miehen sukupuolielin.
Te kaksi ainakin pidätte häntä korokkeella, enkä minä halua muuttaa teidän asennetta häneen.
 
En yritä mitenkään sanoa, että sinun tulis tykätä hänestä. En minäkään pidä eräästä sinun ja Roosan kaverista. Hän on mielestäni täys miehen sukupuolielin.
Te kaksi ainakin pidätte häntä korokkeella, enkä minä halua muuttaa teidän asennetta häneen.
Sinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien ja hänelle jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.
 
Viimeksi muokattu:
Sinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.
En ole varma, jos ymmärrän mitä sanot. Tämä on ensimäinen tai ehkä toinen kerta, kun sanon mielipiteeni kyseisestä palstailijasta.
En näe syytä, että olisin mitenkään vaikuttanut kenenkään väleihin.
Onkohan mahdollista, että oletat minun puhuneen hänestä tai jostakin muusta harmaana? Olen huomannut, jotain harmaata on luultu minuksi, vaikka en ole ollut palstalla päiviin enkä posannut mitään.
 
vierailija
Joo, muistan tuon. Oliko hänen postaukset ihan vain "hatusta vedettyjä" vai oliko niissä mitään järkeä? Mulla on kästys, että hän voi perustella mielipiteensä.
Hyvä Algoma!
Olen samaa mieltä kanssasi.
Ihan typerää paulan kiusaamista, onneksi hän ei välitä.

Täällä on lisäks nykyään huumorintajutonta väkeä. Monet sun sarkasmit ja vitsit menee useilta ihan ohi! Pidä lippu korkealla, oot kiva!
T. Yks tyttö harmaana
 
vierailija
Sinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien ja hänelle jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.
Olet tainnut palstailla liikaa(n) olet ihan harhaluuloinen

ja ei paula syyttänyt sua koiran murhaamisesta vaan kertoi ihan tosiasioita mikä on saattanut koiran hengen viedä.
 
Hyvä Algoma!
Olen samaa mieltä kanssasi.
Ihan typerää paulan kiusaamista, onneksi hän ei välitä.

Täällä on lisäks nykyään huumorintajutonta väkeä. Monet sun sarkasmit ja vitsit menee useilta ihan ohi! Pidä lippu korkealla, oot kiva!
T. Yks tyttö harmaana
Kiitos, olet yksi harvoja, joka ymmärtää mun huumorin. Lähetä osoiteesi niin saat paluupostissa ruusukimpun. You made my day,
 
ja ei paula syyttänyt sua koiran murhaamisesta vaan kertoi ihan tosiasioita mikä on saattanut koiran hengen viedä.
Voit lopettaa myös sinä tuon inhottavan syyllistämisen.
Koiralla oli silloin munuaisten vajaatoiminnan viimeiset vaiheet menossa ja nesteytys enää meneillään ennen lopetusta.
Tämänkin kyllä kerroin silloin entisessä ketjussa ja nesteytystä annettiin eläinlääkärin neuvosta, kuten jo silloin asiasta mainitsin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä