Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Huomenta!

Täällä nukuttiin. Pitkään. Iloa eilisestä rääkistä siis vieläkin...

Ja lupavat, todella, kuumaa keliä. Pitänee mennä ostamaan tolle pikkuneidille shortsit ja t-paita. Mutsinsa ku on pakannut sille vain pitkälaahkeisia vaatteita. o_O Paljain varpaainkaan ei kuulemma saa kävellä ku sit vois astua ampiaisen päälle. :ninja:
 
vierailija
Huomenta!

Täällä nukuttiin. Pitkään. Iloa eilisestä rääkistä siis vieläkin...

Ja lupavat, todella, kuumaa keliä. Pitänee mennä ostamaan tolle pikkuneidille shortsit ja t-paita. Mutsinsa ku on pakannut sille vain pitkälaahkeisia vaatteita. o_O Paljain varpaainkaan ei kuulemma saa kävellä ku sit vois astua ampiaisen päälle. :ninja:
Ei nykysin kannatakaannpaljain varpain kävellä kun niin paljon lasinsiruja ja kaiken maailman piikkejä löytyy milloin mistäkin joten hyvä on olla kengät,sandaalit tietysti kesällä.
 
r0s
Ei nykysin kannatakaannpaljain varpain kävellä kun niin paljon lasinsiruja ja kaiken maailman piikkejä löytyy milloin mistäkin joten hyvä on olla kengät,sandaalit tietysti kesällä.

No meidän pihalla EI ole piikkejä eikä siruja.

On terveellistä kävellä paljain jaloin ulkona.


Ja mulla on sama, vaikka toi neiti kävelisi turvasaappaissa kesät talvet mutta sääliksi käy kun punottaa ja hikoaa "toppa"tamineissaan ku muut vipeltävät paljain jaloin kesäpukimissaan.
 
vierailija
No meidän pihalla EI ole piikkejä eikä siruja.

On terveellistä kävellä paljain jaloin ulkona.


Ja mulla on sama, vaikka toi neiti kävelisi turvasaappaissa kesät talvet mutta sääliksi käy kun punottaa ja hikoaa "toppa"tamineissaan ku muut vipeltävät paljain jaloin kesäpukimissaan.
No ette kai tekään 247 puhalla vain ole että tarvitsee niitä kenkiä siellä muualla kun pihalta poistuu.
 
vierailija
Huomenta!

Täällä nukuttiin. Pitkään. Iloa eilisestä rääkistä siis vieläkin...

Ja lupavat, todella, kuumaa keliä. Pitänee mennä ostamaan tolle pikkuneidille shortsit ja t-paita. Mutsinsa ku on pakannut sille vain pitkälaahkeisia vaatteita. o_O Paljain varpaainkaan ei kuulemma saa kävellä ku sit vois astua ampiaisen päälle. :ninja:
Onkohan tuo lapsi mun tyttären tytär. Ihan kuulostaa, että olis Liisan tytär.
 

Yhteistyössä