Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä tuttuja tuen. Mutta joskus ne kiskovat kamalaa hintaa, kun heidän tuotteitaan ei myydä liukuhihnalta.
Ja kyllä oikeasti hyödyllisiä tuotteita ostaa ihan mielellään. Mä oon talviaikaan villasukkien suurkuluttaja ja oon onnesta soikeena jos löydän jonkun joka niitä neuloo. Mä en ite koskaan kunnolla oppinu neuloon vaikka kaikki äidinpuolen suvun naiset on suunnilleen syntyny kutimet käsissä:oops: Ompelukoneella sitten suhailenkin vaikka mitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mut sieltä listalta pääsee nopiaan poiskin (paitsi eräs huuruinen miesnikki, se on siellä varmaan aina). (y)
Outoa huomata, että olen aina ajatuksissasi. :rolleyes:

Minulle tämä sopii hyvin, koska en ole täällä sydänystäviä etsimässä vaan keskustelemassa/väittelemässä. Jos olisimme kaikki samanmielisiä, olisi keskustelu tasapaksua lätinää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja kyllä oikeasti hyödyllisiä tuotteita ostaa ihan mielellään. Mä oon talviaikaan villasukkien suurkuluttaja ja oon onnesta soikeena jos löydän jonkun joka niitä neuloo. Mä en ite koskaan kunnolla oppinu neuloon vaikka kaikki äidinpuolen suvun naiset on suunnilleen syntyny kutimet käsissä:oops: Ompelukoneella sitten suhailenkin vaikka mitä.
Juu, kyllä mullekin villasukat kelpaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Sä olet hyvä manaamaan noita ei toivottuja esiin... paaaaaalaaa ja m1estä
Mä oon miettiny että pitääkö mun tehdä m1ehen kohdalla jo paaaalat, eli lopettaa se motkottaminen sen viesteistä.
Koska en tykkää jatkuvasti motkottaa.

Se hiljaisuus on isoin kitumisen/kärsimisen muoto: on niin pottuuntunut ja kyllästynyt, ettei jaksa enää ees valittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoitinko, että olet aina mun ajatuksissani?
(Sit väittää itseään vielä palstan älyköksi...)
Olenhan minä, koska muuten et muistaisi minun olevan listallasi.

En minä ole äärimmäisen älykäs. Muut ihmiset tuntuvat vain välillä olevan "rajoittuneita" o_O. Tämä palsta on kuin armeija alokasaikana - hämmästelee, mitä kaikkea ihmiskuntaan mahtuu.
 
paljonko on älykkyysosamääräsi? oletko testannut?
Mensan testeihin en ole koskaan mennyt, koska en ole kokenut tarvetta kuulua mihinkään älyseuraan.

Viimeksi kun olin testitilanteessa, en saanut tarkkaa tulosta. Ratkaisin kaikki tehtävät ja osoitin pienen virheen yhdessä tehtävistä. Tehtävät loppuivat kesken :D. Muutama osallistunut mensalainen ratkaisi 80-90%.
 
vierailija
Mensan testeihin en ole koskaan mennyt, koska en ole kokenut tarvetta kuulua mihinkään älyseuraan.

Viimeksi kun olin testitilanteessa, en saanut tarkkaa tulosta. Ratkaisin kaikki tehtävät ja osoitin pienen virheen yhdessä tehtävistä. Tehtävät loppuivat kesken :D. Muutama osallistunut mensalainen ratkaisi 80-90%.
justjoo:whistle:

Niin... se onkin kaksi eriasiaa. Ratkaista tehtävät vs. ratkaista ne niin että ne on myös oikein ratkaistu
 
justjoo:whistle:

Niin... se onkin kaksi eriasiaa. Ratkaista tehtävät vs. ratkaista ne niin että ne on myös oikein ratkaistu
Tietenkin ne tarkistettiin. Eihän tuollaisessa testaamisessa muuten olisi mitään mieltä testaajan kannalta. Minun kannaltani hyväksi lopputulokseksi riittää kutsuminen tehtävään, inhoan hakemusten tai anomusten kirjoittamista/täyttämistä. Enkä niitä juuri koskaan täytäkään, mikä on joskus hieman maksanut minulle, vähintään tuhansia on jäänyt kuittaamatta työnantajilta kun ylityölistojen täyttäminen ärsyttää.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tietenkin ne tarkistettiin. Eihän tuollaisessa testaamisessa muuten olisi mitään mieltä testaajan kannalta. Minun kannaltani hyväksi lopputulokseksi riittää kutsuminen tehtävään, inhoan hakemusten tai anomusten kirjoittamista/täyttämistä. Enkä niitä juuri koskaan täytäkään, mikä on joskus hieman maksanut minulle, vähintään tuhansia on jäänyt kuittaamatta työnantajilta kun ylityölistojen täyttäminen ärsyttää.

:whistle:
jos tehtävät tarkistettiin niin olisit saanut jonkun tuloksen. oletko yrittänyt muita testejä kun nuo?
 
:whistle:
jos tehtävät tarkistettiin niin olisit saanut jonkun tuloksen. oletko yrittänyt muita testejä kun nuo?
En ryhdy tässä liikaa avautumaan, koska se aiheutta vain turhaan pahaa "en usko"-mieltä.

Älykkyys on vain yksi ominaisuus kuten lihasvoima. Jos voimia mitattaisiin pyytämällä kantamaan kolmanteen kerrokseen mahdollisimman monta sementtisäkkiä, minkä tuloksen saisi se henkilö, joka reilusti ennen määrääaikaa olisi kantanut kaikki varatut (esim 15) säkit? No tietenkin 15 säkkiä, mutta tuo ei kertoisi hänen maksimikyvystään, joka saattaisi olla 25-30 säkkiä samassa ajassa.
 
Et säkään aina kartalla ole täällä palstalla. :rolleyes:
Oletko Echo katsonut Armageddon-elokuvan? Voit yrittää nähdä minun luonnettani Rockhoundin (Steve Buscemi) roolihahmossa. Hieman sekoilevaa...

Grace Stamper: First time I got my period, Rock had to take me into Tai-Pei for Tampax. And then he had to show me how to use them, Harry

[off Harry's stern look]

Rockhound: Ho-ho. I ju- No I-I told her how to use it. I didn't show her, Harry.




 
Viimeksi muokattu:
ja mitä tulee tuohon aivan poskettomaan itsensä kehumisen niin sen voi ottaa miehille tyypillisenä itsensä korostamisena minkä tarkoitus on saada naiset kiinnostumaan

jo pelkästään tällä palstalla kaikki miehet ovat erittäin harvinaisia poikkeusyksilöitä, täällä on useampi Michelin tason kokki ja loputkin on älynlahjoiltaan aivan huipputasoa
 

Yhteistyössä