Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oletko Echo katsonut Armageddon-elokuvan? Voit yrittää nähdä minun luonnettani Rockhoundin (Steve Buscemi) roolihahmossa. Hieman sekoilevaa...

Grace Stamper: First time I got my period, Rock had to take me into Tai-Pei for Tampax. And then he had to show me how to use them, Harry

[off Harry's stern look]

Rockhound: Ho-ho. I ju- No I-I told her how to use it. I didn't show her, Harry.



En muista, oon saattanu alkua katella. Jotenki niputan sen samaan jenkkien 90-2000-luvun alun toimintaleffa-kategoriaan kuin Independence Day.
Jos on lisäks näyttelijöissä yhden ilmeen ihme, eli Bruce Willis, niin on takuulla tylsä raina.
 
Viimeksi muokattu:
ja mitä tulee tuohon aivan poskettomaan itsensä kehumisen niin sen voi ottaa miehille tyypillisenä itsensä korostamisena minkä tarkoitus on saada naiset kiinnostumaan

jo pelkästään tällä palstalla kaikki miehet ovat erittäin harvinaisia poikkeusyksilöitä, täällä on useampi Michelin tason kokki ja loputkin on älynlahjoiltaan aivan huipputasoa
No mut eikö se kerro vaan siitä että kaikki spesiaalit löytää tiensä palstalle:D
 
Just kävit äsken mielessä ja nyt kirjotit tänne!!
Mitähän illuteorioita tästäkin vois vetää*Kaivaa äkkiä vaatekaapin kätköistä foliohatun ja laittaa sen tiukasti päähän kiinni*
CIA ei vain vaikuta meidän aivoihin etänä, se on päättäny synkronoida meidän kahden aivot. :eek:
Mutmut...mitä tapahtuu sit mun pullansyönnille jos mulla on sun aivoja kans?
 

Yhteistyössä