Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Emari oliko se tarantinon uusin leffa hyvä? :):unsure:
Mun mielestä oli ihan helkutin hyvä.
Oli taas vähän erityylinen kuin perusleffat joten uskon et on sellanen leffa mikä ei varmasti aukene/toimi kaikille, ja vaatii ehdottomasti vielä toisen, ehkä kolmannenkin katselukerran jotta siitä saa kaiken irti. Tarantinon tyyliin se on täynnä pieniä yksityiskohtia mitkä jää yhdellä kerralla varmasti huomaamatta. Jos 60-luku ja elokuvateollisuus kiinnostaa niin varmasti saa enemmän irti kuin jollei ole yhtään tietämystä/kiinnostusta.
 
Puristin marketissa itselleni mehustimessa pullollisen appelsiinimehua.

Mulle oli yllätys että se maistui...vastapuristetulta appelsiinilta. Tylsää. :rolleyes:

Tykkään enemmän Tropicanan appelsiinimehusta, hedelmälihan kans. Siinä on raikkaampi maku.
Kai sekin riippuu vähä mistä appelsiinista puristaa, kaikki ei oo yhtä maukkaita/makeita. Mä en ite edes osta muita kun bruno appelsiineja kun muut on poikkeuksetta huonompia. Mies joskus ostaa niitä pirkan säkkejä(n) Niistä ei yleensä edes lähde kuoret kunnialla:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Kai sekin riippuu vähä mistä appelsiinista puristaa, kaikki ei oo yhtä maukkaita/makeita. Mä en ite edes osta muita kun bruno appelsiineja kun muut on poikkeuksetta huonompia. Mies joskus ostaa niitä pirkan säkkejä(n) Niistä ei yleensä edes lähde kuoret kunnialla:mad:
Ne semmoset verkossa olevat aplarit on kamalia. Kitkeriä ja tiukkakuorisia, usein vanhojakin (en puhu nyt itsestäni).:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar

Yhteistyössä