Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!
Nyt kyllä tuulee sen verran sutjakkaasti, että saa nähä alkaako satamaan jossain vaiheessa.
Tääl tuulee kans, aurinko posottaa ihanan lämpimästi mut tuuli heittää taas ärsyttävästi pörrön sekasin ja silmille. Onneks "saa" olla sisällä laittamassa ruokaa ettei tartte ulkona olla:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tääl tuulee kans, aurinko posottaa ihanan lämpimästi mut tuuli heittää taas ärsyttävästi pörrön sekasin ja silmille. Onneks "saa" olla sisällä laittamassa ruokaa ettei tartte ulkona olla:cautious:
Joo, avasin ranskanletin ja nyt pään ympärillä on sellanen 'kiva' tuulenpesä sen jälkeen kun tulin ulkoa kotiin:cautious:
Luoja, että oli kuuma työpäivä!

Nyt tehtailen riisipuuroa aamupalaksi, makaroni-tonnikalasalaattia lounaaksi ja mies saa hoitaa päivällisen.
Mä söin jauhelihakeittoa...
(Joo oon syöny liikaa pullaa koivikossa, tiedetään...)
Aijaahas:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Sorsiahan nyt jahdataan, mustikat ja vadelmat on pakastimessa ja puolukat saa vielä kypsyä
Herukoita meillä poimitaan vielä. Sitten teen niistä oksista kompostin: tuoksuu pitkään hyvälle se risukoppa. Mies saa iskeä maahan ne kuusenlatvat, joihin punon ne roilakkeet.
18.30 alkaa hyvä ohjelma "Puutarhakausi", kiva katsoa:cool:
Siinä on ihanat musiikit ja hienosti kuvattu kans:love:
 
Joo, avasin ranskanletin ja nyt pään ympärillä on sellanen 'kiva' tuulenpesä sen jälkeen kun tulin ulkoa kotiin:cautious:

Mä söin jauhelihakeittoa...

Aijaahas:cautious:
Pulla maistuu parhaimmalle koivikossa. :love:
Tulee vaan mieleen kun näin joskus Lauri Tähkän sen "Morsian"-biisin videon että siellä joku nelikymppinen matami oottaa metässä kun Lauri on stalkannu sitä ensin 16 vuotta...
 

Yhteistyössä