Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai niin mun piti se laittaa tuohon, mutta kun olen aina se joka sanoo etten syö sitä enkä tätä jne niin aattelin kerrankin olla sanomatta mittää koko asiasta:notworthy:
Mut kannattaa maistaa. Tai tehdä itse: kahviloissa ne saattaa olla ällömakeita ja kuiviakin, mut kun tekee itse ja tunkee ne pähkinät ja ananakset siihen, niin tulee tosi mehukasta. (y)

Mut eka kerralla ei vielä jää koukkuun, se maistui jopa vähän omituiselle, mut vaatii totuttelua.
 
Mut kannattaa maistaa. Tai tehdä itse: kahviloissa ne saattaa olla ällömakeita ja kuiviakin, mut kun tekee itse ja tunkee ne pähkinät ja ananakset siihen, niin tulee tosi mehukasta. (y)

Mut eka kerralla ei vielä jää koukkuun, se maistui jopa vähän omituiselle, mut vaatii totuttelua.
En mä ole oikein makeen perään, tykkään enemmän suolasesta tai mieluummin tulisesta ruoasta:p
Mutta jätän sulle noi makeat herkut(y)
 
Mut täytyy sanoa että oon jotenkin saanu monipuolista ruokaa muksuille iskostettua:
Teen parhaillaan ihan normi-tomaatti-jauhelihapizzaa, ja etsin toissapäivänä ostamiani 5-6 isoa tomaattia jääkaapista, mut ei löytyny mistään.
Kuopus nauroi "hehee".

Meillä ei kauaa vanhene omenat, luumut, mandariini, kurkku, tomaatti. :)
 
Tylsää.
Tai siis kyllähän täällä kotona hommia olisi, pitäis mennä vaan vaeltelemaan puhtaiden pyykkivuorien seassa: alkkari-Alpeilla, Housu-Himalajalla ja Paita-Pyreneillä...

Likavaate-vuoret onkin niin korkeat ja haisevat että tarttee lisähappea kiipeämiseen...:sick:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä