Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Guten morgen! Alotin päivän töissä söhläämällä komeesti mutta nyt on sotkut siivottu ja ei ku kovalla sykkeellä eteenpäin(n):D Rapatessa roiskuu ja niin pois päin:whistle:


Huomasin että Ellulle olis tulossa tänään telkusta ohjelmaa: M/S Romantic tänään TV2:lla kello 21.00.:D (sori, ihan pakko vähän sua yrittää ylllyttää:notworthy:)
 
Oi että miten ihania aurinkoisia elokuun päiviä saadaankaan viettää:):love:! Lämpöä piisaa ja lempeetä kikkurat sotkevaa tuulta..ei ole mitn kiirusta vesisateelle, varsinkaan nyt kun miun keltaset ihunat kumpparit on ihan rikkirämärisat:eek:*mutruilee*...

Se on zäizäi tähän päivään sullekin :)
Kroppa joikaa itkuvirttä mutta siinäpä natisee, laitan justiisa pesukoneen päälle ja tuumailen tovin mitä hakea kaupasta. Kouluruoka ei ole nyt oikein saanut kehuja, joten kohta nilkoissa pyörii nälkäistä ja kiukkuista hyeen..apinalaum..koululaista jos en keksi jotain suunmakuista...

Ja koko päivän on mielessä pyöriny tää jota oon ääneenkin onnistunu hyräileen:oops::D joten pistän sen nyt kiertoon, olepa hyvä(y)
 
Iltaruokana lohkoperunoita ja HK:n viljaporsaan fileetä, makuna ruohosipuli-pippuri-teollinen maku. :cautious:

Oikeesti: ois markkinarako siinä, että myytäis pakkauksessa erillään se naturell-pihvi, sitten samassa paketissa ois mausteseos/marinadiainekset millä maustaa sen itse.
Nyt kun ne maustetut pihvit lojuu viikkotolkulla muovipakkauksessa, niin ei aidosta mausta tietoakaan.
 
Nonniii, taijanpa olla kutakuinkin valamis viipottamaan kauppaan olemaan kärryineni käytävien tukkona:notworthy:..antenniantenni jo etukäpälään eessuntaassun sinkoilemiseni hyllyjen ja osastojen keskellävälissä kun yritän pysytellä hankintamietteideni perässä:oops:.. On mulla lappukin kirjotwttuna(y) mutta eihän sen kanssa mulla mee ikinä niinkuin oikein pitäs:D. Ja luultavasti ehdin sen kadottaakin:D..

Mutta rintamasuunta rohkeesti kohti koitosta! Aattelen tehä jotain nopeeta - ?! - broilerista ja kasviksista mutta suattaapihan se kyllä oikeesti olla jotakin muutakin:D
Pitäsköhän kuules vielä harrastaa uhkapelailuakin*ufopääkkönen* ja laittaa tulemaan voittorivi lottoa:)...

Vuan nyt mie lähden:)
Keskellä viikkoa mennään ja työviikon paremmalla puolella, onneksi maanantai on jo historiaa:D!
Terppa!
 

Yhteistyössä