Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Daniel Graig ja Putin oli joskus samannäkösiä...


Mut nyt ne on erkaantuneet, botox-Putin näyttää sirkustaikurin ilmapallosta muotoillulta koiralta....

Daniel Graig 2019, kasvot ihan normaalit, pientä ikääntymistä

Putin 2019:

 
Kävin joskus Venäjällä ja tämmösiä putineita mahtui 15 tusinaan. Kaikki oli tännäkösiä.
(Toinen muunnos venäläisestä on matalaotsainen, ruskeatukkainen karhu, pään muoto kärjellään seisova kolmio)
Valtsu siis nuorena:
 
Kävin joskus Venäjällä ja tämmösiä putineita mahtui 15 tusinaan. Kaikki oli tännäkösiä.
(Toinen muunnos venäläisestä on matalaotsainen, ruskeatukkainen karhu, pään muoto kärjellään seisova kolmio)
Valtsu siis nuorena:
Mutta mä voin kuvitella tuon johonki vaikka venäläiseen kylään tai Moskovan esikaupunkiin öö 60-luvulla ja nuoret naiset on ollu ihan kuumana kun Vallu on kääriny pakkasessa kylmillä, luisevilla sormillaan sätkän jostain slobo-puruista/tummapaahdetusta kahvista ja hymyilly ja tarjonnu vodkaa...sit ne on menny salaa kuksimaan sisätiloihin jonkun seinäryijyn alle, samovaari höyrynny keittiössä...
 
Mulle tuli testistä Kultu Kimallus

Olet Kultu Kimallus!

Olet ovela ja yritteliäs bisnesnainen, jota ei motivoi niinkään rakkaus kuin raha. Silti juuri sinua vanhat heilasi muistelevat kyynelsilmin elämänsä rakkautena. Olet kerrassaan lumoava.


Sinulla on omanarvontuntoa ja loistava ajoitus. Kateelliset saattavat panetella selän takana, mutta mitä väliä! Eivät ne kuitenkaan uskalla suoraan sanoa mitään.
Mulle tuli myös Kultu.
Jossain määrin paikkaansa pitävä :D
 

Yhteistyössä