Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt täytyy tuosta kuvasta sanoa, että
-ylempi on ulkokanalasta kun on lunta ympärillä
-alempi "vapaan kanan muna" -kanalasta.

Välissä ois luomukanala, mut ne ei saa ulkoilla talvisin.

Ihan havainnollistava kuva. :) Ostan ulkoilevan kanan munia jatkossakin ensisijaisesti.

Juu ei mu niinku asiaa ollut...:rolleyes:
Mä ostan joko vapaan tai luomu kananmunia...aina(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Kais
woohoo-its-raining.jpg
...ja mä oon sujuvasti sisätiloissa(y), aika ehunaa:)

Ja tiijätkö vielä mitä muuta?!

...

Etkö yhtään?:unsure:

...

Sitte mä saan sen kertoa!!*hihkuu taputtaen kätösiään*
Ootkos valmis...no et tietenkään oo mutta tässä tää nyt tulee....
TaDaa!!a3ed42e926490d8b1dd3b2a7469bf5809c7546953525c8cd6d1d95a1ae499b2f.jpg
:D(y)

Viikonloppu, melkolailla ihana sana:love:
Nauti omastasi parhaalla mahdollisella tavalla:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
[ATTA
...ja mä oon sujuvasti sisätiloissa(y), aika ehunaa:)

Ja tiijätkö vielä mitä muuta?!

...

Etkö yhtään?:unsure:

...

Sitte mä saan sen kertoa!!*hihkuu taputtaen kätösiään*
Ootkos valmis...no et tietenkään oo mutta tässä tää nyt tulee....
TaDaa!![AT
:D(y)

Viikonloppu, melkolailla ihana sana:love:
Nauti omastasi parhaalla mahdollisella tavalla:)
Onko sulla kissoja?
 
Niin, jotenkin ajattelin että sinulla olisi kissoja ja paljon kaikenlaisia lemmikkejä.:) Koira sitten vaan?
Ei minulla ole mitään tällähetkellä. Kissa olisi kiva taas joskus ottaa kunhan aika on sopiva. (y) tai marsu:LOL:
Aaa, no lemmikithän on kyllä kivoja, opettavat lasta vastuullisuuteen ja niihin saa purkaa tai kehittää hoivaviettiään:)
Ja jos mun tytöltä asiaa kysyttäis ja hänellä ois täyspäätäntävalta niin kait täällä olis yks eläintarha:D
Nöyp, mulla on ollu koira vaan ei enää. Talossa kyllä kuumeillaan vaikka ja minkä lemmikin perään - ykkösinä taitavat kisailla juuri koira ja kissa - muttamutta...katellaas nyt kuin tässä käynee...
 
Hähnyt?
Mantako yrmyilee:unsure:?

Mun työkaverilla on kissa ja hän kertoo aivan hulvattomia juttuja siitä karvakasasta:D. Viimeks just oli puhetta kuinka loukkaantunut hänen kissansa oli aivan äkisti, tiiraili omistajaansa arvostelevasti ja tuhahteli ohimennessään ja sohvallakin asetteli ittensä semmoseen asentoon että ei vahingossakaan voinut muuta näyttää kuin selkäkarvansa. Tätä kuulema oli kestäny pari päivää kunnes sitten taas kissa oli ylintä ystävää ja puski ja kiehnäs pitkin kinttuja ja tuli viereen hyrräämään...

Melekosia tuuliviirejä:cautious:
 
vierailija
Aaa, no lemmikithän on kyllä kivoja, opettavat lasta vastuullisuuteen ja niihin saa purkaa tai kehittää hoivaviettiään:)
Ja jos mun tytöltä asiaa kysyttäis ja hänellä ois täyspäätäntävalta niin kait täällä olis yks eläintarha:D
Nöyp, mulla on ollu koira vaan ei enää. Talossa kyllä kuumeillaan vaikka ja minkä lemmikin perään - ykkösinä taitavat kisailla juuri koira ja kissa - muttamutta...katellaas nyt kuin tässä käynee...
(y):)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä