Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä heräsin ekan kerran vähän ennen kuutta kun kuulin piippauksen ja valot syttyi olkkariin ja eteiseen :eek::unsure::D

Perhanan älyhuevalot kai sekoili kun ei niitä kukaan laittanut päälle eikä oo mitään automaattisäätöä laitettu valojen syttymiselle.
 
Mä heräsin ekan kerran vähän ennen kuutta kun kuulin piippauksen ja valot syttyi olkkariin ja eteiseen :eek::unsure::D

Perhanan älyhuevalot kai sekoili kun ei niitä kukaan laittanut päälle eikä oo mitään automaattisäätöä laitettu valojen syttymiselle.
:eek: kiva herätys:confused::D

Ja huomenta! Itse kullekkin:)
Täällä taas tekemisen täyteinen päivä tänään, tai ainakin siltä tuntuu kun pitäis useampaankin kauppaan laukata, yks kukka istuttaa isompaan ruukkuun, pari viirivehkaa pitäis vaihtaa vähän pienempiin (kun oon onnistunu rääkkään ne niin huonoon kuntoon että säiliöruukut on liian isoja:oops:), sen lisäks pitäis siivota ja pyykätä enempi ja vähempi.

Päivän ruuista ei hajuakaan, tai no broitsun koipireisiä iltapäivällä mutta aamupäivä on auki...(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:eek: kiva herätys:confused::D

Ja huomenta! Itse kullekkin:)
Täällä taas tekemisen täyteinen päivä tänään, tai ainakin siltä tuntuu kun pitäis useampaankin kauppaan laukata, yks kukka istuttaa isompaan ruukkuun, pari viirivehkaa pitäis vaihtaa vähän pienempiin (kun oon onnistunu rääkkään ne niin huonoon kuntoon että säiliöruukut on liian isoja:oops:), sen lisäks pitäis siivota ja pyykätä enempi ja vähempi.

Päivän ruuista ei hajuakaan, tai no broitsun koipireisiä iltapäivällä mutta aamupäivä on auki...(n)
Huomenta,juu kiva herätä :D
Onneksi ei piippailu enempää eikä menny ääni päälle,ois ollu friikkiä herätä jos olis yhtäkkiä alkanut kuulumaan englanninkiellistä naisen puhetta :D:LOL:

Mukavaa puuhakasta päivää sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ei hitto mä unohdin eilen taas kukat parvekkeelle:eek:

Onkohan siellä ollut kuinka kylmä yö..:oops: Turha niitä nyt on sisälle enää raahata olkoon päivän vielä jollei aurinko ala sinne porottaa... Siis juuri tälläsilla toimilla minä nuo viirivehkani oon saanu kidutettua:notworthy:
 

Yhteistyössä