Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ennenvanhaan majoneesi oli ihan toisenlaista. Nykyään ei edes luomumaoneesia voi syödä, kun se on tehty ssoijaöljyyn. Kaikki on pilattu, mut onneksi se on ihan helppo tehdä itsekin(y)
Makkaroihin on lisätty perunakuitua ja pyykkipulveria joten ei tule enää mieleen ostaa sellaistakaan. Saathan sie kuitenkin kokeilla:cool:
Ronklasitko tuota saathan sie viestiä? Emmää semmosta nää
Noup:p
 
HElouuu!:coffee:

Murskavoitto kiekossa!:X3: Ja illalla ulkojäille!:coffee:

Huutelin että mitäs tänään syötäisiin niin ainoa joka reagoi oli koira.:confused: Eli saan vissiin ite päättää!:sneaky: Eli syyään hirvee tai lohta.:p Keittoja ennoo muuten tehny hetkeen! On viimeaikoina tuntunut niin vaivalloiselta hinkata ja kuoria perunoita ja juureksia:oops:, vois kai ne kuorineenkin pistää, muttamutta.

Taidampa keittää kahveet nut het kärkeen.:barefoot:
 
Muista vaan, että less is more :D

Eli älä ylimausta jollain ihme sooseilla
Mun mies on enempi tuommoinen rättis tyyppinen soosien kans sotkija, mä teen hyvää ruokaa ja sit se mälvää lautasen täyteen kaikkee mitä kaapista löytyy:D
Ja kehuu vuolaasti miten taas oli älyttömän hyvää vaikka alkuperäsestä ei soosien jälkeen oo jäljellä kuin ajatus:ROFLMAO: Eli siis miestä aatellen noi pussukat ostin, saa valita mitä litkua käyttää tai käyttääkö mitään:)
Texas pete wingseissä tekee kohdallani julman poikkeuksen, siinä saa siivet vaikka uida:oops:
 
vierailija
Mun mies on enempi tuommoinen rättis tyyppinen soosien kans sotkija, mä teen hyvää ruokaa ja sit se mälvää lautasen täyteen kaikkee mitä kaapista löytyy:D
Ja kehuu vuolaasti miten taas oli älyttömän hyvää vaikka alkuperäsestä ei soosien jälkeen oo jäljellä kuin ajatus:ROFLMAO: Eli siis miestä aatellen noi pussukat ostin, saa valita mitä litkua käyttää tai käyttääkö mitään:)
Texas pete wingseissä tekee kohdallani julman poikkeuksen, siinä saa siivet vaikka uida:oops:
Kyllä luulen että ruokasi on kuitenkin niin pahaa että sen on pakko laittaa soosseja että sen pystyy syömään.
 
Kyllä luulen että ruokasi on kuitenkin niin pahaa että sen on pakko laittaa soosseja että sen pystyy syömään.
Juu näin sen on oltava ja ilmeisesti kaikki muutkin ruuat kun soosit löytää muiden sekä omatekemiinsäkin ruokiin. Toki poikkeuksena makaronilaatikko mihin ruuttaa vaan ketsuppia.
Tai sit hän vaan tykkää sooseista enempi kuin minä.
 
Tässä todellinen helmi muutaman vuoden takaa, Kiinasta (siis sieltä kommunistisesta kansantasavallasta). Hallinto oli hieman häpeissään siitä, että tämä oli Youtubessa niin suosittu.

Hassusti tämä vaikuttaa ihan palstalaisten yhteisesitykseltä...

Ai jaha!:eek:

Mun korviin palstalaiset kuulostavat tältä:
 

Yhteistyössä