Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä nukahdin taas sohvalle, tällä kertaa vähän aiemmin ja heräsin kasilta tajuten et huomena lähetään sukuloimaan ja muksujen piti vielä askarrella parit joulukortit(n) Niinpä sitä oli pikainen askartelutuokiokin illalla, mutta onnistuttiin(y) Yhden kortin joutuu tehdä vielä aamulla:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mulla oli nuorena sellanen kaveri joka sai aika usein astmakohtauksia. Useimmiten silloin kun oli humalassa. Kerran sen veli joutu juokseen kylän toiselta puolen hakeen piippua kun tää kaveri oli unohtanu sen kotiin...
Kyllä se kannattaa aina olla mukana. Astmakohtauksia ei tule, jos on lääkitys kunnossa, paitsi jos jokin allergia aiheuttaa kohtauksen. Tosin alkoholihan lamaa hengitystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mee vaan tutuu. Huomenna parempi olo, kun on nukkunut muutaman tunnin enemmän :)
Jep..Ens viikolla aamuvuoroa ja silloinkin joutuu herään aikaseen, jotenkin oon heittäytyny ihan joulun turviin unien suhteen kun siihen sai nyt muutaman päivän vapaata:D Voi valvoo viikkotolkulla kun pääsee jouluna neljänä aamuna nukkuun:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä