Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä nukahdin taas sohvalle, tällä kertaa vähän aiemmin ja heräsin kasilta tajuten et huomena lähetään sukuloimaan ja muksujen piti vielä askarrella parit joulukortit(n) Niinpä sitä oli pikainen askartelutuokiokin illalla, mutta onnistuttiin(y) Yhden kortin joutuu tehdä vielä aamulla:rolleyes:
Miks sä sait yläpeukun tuosta sohvajutusta, mutta mä saan mulkoilua ja alapeukkua?:cautious::cautious:
 
Astmassa on just kyse uloshengityksestä. Mikäli ei pysty puhumaan (tai laulamaan) pitkiä lauseita, mutta ainoastaan muutaman sanan kerrallaan, niin tällöin on astmakohtaus ja tarttis mennä päivystykseen.
Juu tota mulle sanottiin kanssa kun kerroin, että saatan öisin herätä omaan yskimiseenkin ja aina sillon tällön tulee oksennuskin.
Mutta jospa ne auttaa ens viikolla, että saan ees jonkun tolokun tähän olotilaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Juu tota mulle sanottiin kanssa kun kerroin, että saatan öisin herätä omaan yskimiseenkin ja aina sillon tällön tulee oksennuskin.
Mutta jospa ne auttaa ens viikolla, että saan ees jonkun tolokun tähän olotilaan.
Toivottavasti saat apuja, on toi kyllä persiistä kun koko ajan tokkurainen/epämukava ja väsynyt olo:unsure:

Mutta nyt, hyvää yötä sulle ja kaikille muille! Mä rupeen kiskoon unta palloon:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä