Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tekstistä päätellen suosittelen yleissivistyksesi lisäämistä esimerkiksi sanomalehtiä lukemalla. :sneaky:
sulle sivitykset kohta näytän ..
Luen sanomalehteni sähköisessä muodossa enkä arvosta sitä kun joutuu heräämään joka aamuyö siihen helvet..moiseen kolinaan ja paukkeeseen jonka lehdenjakaja päästää survoessaan lehteä väkisin luukusta..
Ja arvostaisin sitä jos asiasta voisi kysyä eikä toimia oman mielen mukaan...
 
No niinpä teit. Sä tarttet tarhaikäisen lapsen, jotta saat rytmin kuntoon :D
Oi vitsi taaperoikäiset on parhaita....varsinkin kaupassa kun saavat uhmakohtauksen...eivätkä ole minun:love::love::love:
Mittee sinnäe tiällä oot virnuillu?:cautious:
v..tu..ttaa anoppi kun se aina tilailee meille jotain vtun sanomalehtiä kysymättä että halutaanko me... NO EI HALUTA. mun mielestä olisi kohteliasta kysyä että voiko teille laittaa tulemaan sanomalehden kahdeksi-kolmeksi kuukaudeksi. kiitos ei saa. voikohan sinne lehteen soittaaa ja perua?
Häh eiks toi ole laitontakin, siis jos teidän nimiin sen tilaa?
 
v..tu..ttaa anoppi kun se aina tilailee meille jotain vtun sanomalehtiä kysymättä että halutaanko me... NO EI HALUTA. mun mielestä olisi kohteliasta kysyä että voiko teille laittaa tulemaan sanomalehden kahdeksi-kolmeksi kuukaudeksi. kiitos ei saa. voikohan sinne lehteen soittaaa ja perua?
Oisko paha sanoa et voisitko olla tilaamatta kun luetaan sähköisesti? Toki väärin hän tekee, pitäisi tietenkin kysyä lupa mutta ei ehkä tajua jos vain hyvää kuvittelee tekevänsä:) Kyllähän nuo pitäisi pystyä perumaan. Kato lehden nettisivuilta löytyskö ohjeet?
 
Oi vitsi taaperoikäiset on parhaita....varsinkin kaupassa kun saavat uhmakohtauksen...eivätkä ole minun:love::love::love:

Mittee sinnäe tiällä oot virnuillu?:cautious:

Häh eiks toi ole laitontakin, siis jos teidän nimiin sen tilaa?
Taaperoikäisissä lapsissa on myös vahtimista. Isäni hävitti mut kerran kaupassa ja toisen kerran jalkapallokatsomossa. Löysi mut sitten jonkun naisen sylistä istumasta ja olin vaan kuulemma todennut, että tässä on paljon pehmeempi istua :D
 
sulle sivitykset kohta näytän ..
Luen sanomalehteni sähköisessä muodossa enkä arvosta sitä kun joutuu heräämään joka aamuyö siihen helvet..moiseen kolinaan ja paukkeeseen jonka lehdenjakaja päästää survoessaan lehteä väkisin luukusta..
Ja arvostaisin sitä jos asiasta voisi kysyä eikä toimia oman mielen mukaan...
Riitta itse? Jakelu häiritsee...

 
Taaperoikäisissä lapsissa on myös vahtimista. Isäni hävitti mut kerran kaupassa ja toisen kerran jalkapallokatsomossa. Löysi mut sitten jonkun naisen sylistä istumasta ja olin vaan kuulemma todennut, että tässä on paljon pehmeempi istua :D
Apua, muistan kun eksyin pienenä muutaman kerran kaupassa...ihan hirvee tunne:eek:
Äiti tosin löysi pian kun huusin kurkkusuorana ja kiroilin kuin merimies:oops:
 
vierailija
Oisko paha sanoa et voisitko olla tilaamatta kun luetaan sähköisesti? Toki väärin hän tekee, pitäisi tietenkin kysyä lupa mutta ei ehkä tajua jos vain hyvää kuvittelee tekevänsä:) Kyllähän nuo pitäisi pystyä perumaan. Kato lehden nettisivuilta löytyskö ohjeet?
Ehkä mutta on niin rasittava tapaus kun vain voi olla. pelottaa jo joulu kun jos jäädään kahden niin se rähisee aina minulle. ja onnistuu pitämään aina taitavasti huolen siitä ettei kukaan muu huomaa.
 
vierailija
Riitta itse? Jakelu häiritsee...
En ole Riitta ja häiritsee siinä muukin kun aamuöinen kolina ja ryminä.
Emme tee lehdellä yhtään mitään,kätevämmin lehden voi lukea työmatkalla tabletista tms. turhaa kerääntyy lehtipinoa kotona.
Ei ole takkaa jota sillä lehdellä sytyttäisi eikä puusaunaa.
Lehti ei sovi edes p*rseen pyyhkimiseen.


Ainutt että ehkä säästäisi joulupaperissa kun käärisi kaikki lahjat siihen sanomalehteen, varsinkin anopille menevän :sneaky:
 

Yhteistyössä