Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta mussukat. Tää päivä ei vaan lähde käyntiin vaikka oon jo muksu hoitoon viety ja kaupassa käyty.

Kipeä olo (n)
*halaus*:love:
Täällä suht sama kuvio. Ihan zombi olo ja tuntuu et vois vaan mennä nukkuun. Iltavuoro edessä et toivoa sopii että sitä käynnistyy hitaasti mutta varmasti(n)

Flunssaa on nyt hirveesti liikkeellä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oli taas niin suuruuden hullut suunnitelmat et oisin mennyt jo aiemmin töihin ja tehny muutaman tunnin ylkkää, mut väsyttää niin etten taida jaksaa(n) Ärsyttävää kun ois niin hirveesti kaikkee mitä ois kiva tehdä mut hiivatin väsymys pilaa kaiken, ja nykyään oon menny aiemmin nukkuunkin, ehkä tuo väsymys on vaan niin syvää...

Jos olisin eläin niin olisin varmasti karhu, nukkuisin talvet ja valvoisin kesät:love:
 
Oli taas niin suuruuden hullut suunnitelmat et oisin mennyt jo aiemmin töihin ja tehny muutaman tunnin ylkkää, mut väsyttää niin etten taida jaksaa(n) Ärsyttävää kun ois niin hirveesti kaikkee mitä ois kiva tehdä mut hiivatin väsymys pilaa kaiken, ja nykyään oon menny aiemmin nukkuunkin, ehkä tuo väsymys on vaan niin syvää...

Jos olisin eläin niin olisin varmasti karhu, nukkuisin talvet ja valvoisin kesät:love:
Kannattais varmaan käydä testauttamassa rauta arvot?(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Luin joskus lapsena jotain typerää unitulkintakirjaa ja siinä oli, että irtoava tai mureneva hammas tietää jonkun läheisen kuolemaa.
Vähänkö muksuna pelkäsin että kuka heittää veivinsä...onneksi se ei toteutunut.
Mulla olis sit lähteny läheisiä miltei joka kk:ROFLMAO:
Onneks ei ihan yhtä tiuhaan vaikka liian monta on tullut menetettyäkin(n)
 

Yhteistyössä