Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ketoosidieetti on ahterista.

*nautti jälkäriksi letun kaktusviikunahillolla*
Juu tai eihän niitä viljoja tartte koko ajan puputtaa, joku 3 leipäsiivua on hyvä maksimi päivässä, puuron tms.kera.
(1 pulla tietty siinä sivussa pitää mielen iloisena)

Täysjyväleipä ehkäisee paksusuolensyöpää. (y)

Mutta mun ongelma on ruokamäärät. Vaikka olisin lähdevesi-ruokavaliolla, niin vetäisin sitäki liikaa. Mulla on hurjan hyvä ja monipuolinen ruokahalu.

Ja erilaiset leivät on mun suurta herkkua, mukaan lukien hapankorppu, näkkäri jne. Ilmankos maha on kuin ilmapallo illalla.
 
Mutta nyt, itsekunnioitukseni rippeitä lattialta keräillen (joku muu palstalainen kerätköön lattialta öööö vaikka likaisia alkkareita), menen nukkumaan.
Saatan tehdä vielä ketjun tuonne, on The Other Side. :rolleyes:

Tui tui. :)
 
r0s
Juu tai eihän niitä viljoja tartte koko ajan puputtaa, joku 3 leipäsiivua on hyvä maksimi päivässä, puuron tms.kera.
(1 pulla tietty siinä sivussa pitää mielen iloisena)

Täysjyväleipä ehkäisee paksusuolensyöpää. (y)

Mutta mun ongelma on ruokamäärät. Vaikka olisin lähdevesi-ruokavaliolla, niin vetäisin sitäki liikaa. Mulla on hurjan hyvä ja monipuolinen ruokahalu.

Ja erilaiset leivät on mun suurta herkkua, mukaan lukien hapankorppu, näkkäri jne. Ilmankos maha on kuin ilmapallo illalla.
Sun pitää kokeilla 300 grammaa kasviksia-dieettiä JOKA aterialla-dieettä. Ihan just keksin sen mutta lupaan että se estää tehokkaasti muiden, lihottavien, ruokien syömistä.

Jos syö viisi ateriaa ni päivälle tulee sit 1,5 kiloa. Varmasti on kylläinen olo.
 

Yhteistyössä