Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En mä löydä mitään yksäreitä.
Emmä osaa... Klikkaan tuota yksityisviestit kohtaa, niin siellä lukee vain, että sinulla ei ole yksityisviestejä.

Ja tuskin tuleekaan, koska siellä ei ole kohtaa mistä yksärin voisi lähettää... En ainakaan nähnyt
Nonni, hiivatti. Mulla sama! Olis ikävää jos kaikki vanhat yksärit ois kadonnu. Mulla niitä on vuosien varrella kertyny PALJON ja niitä oli joskus kiva lueskella ja naureksia, ehkäpä niiden palautus kestää tjtn.

Voimmää tässäkin udella. Minkä kokosta jalkaa tellä menee rullaluistimiin? Meillä olis yhet tosi hyvät tytön rollerbladet vailla käyttäjää. Säädettävät kokoa 33-36,5. Muistin et ois ollu isommat mut ne olikin ton kokoset.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
En mä löydä mitään yksäreitä.

Nonni, hiivatti. Mulla sama! Olis ikävää jos kaikki vanhat yksärit ois kadonnu. Mulla niitä on vuosien varrella kertyny PALJON ja niitä oli joskus kiva lueskella ja naureksia, ehkäpä niiden palautus kestää tjtn.

Voimmää tässäkin udella. Minkä kokosta jalkaa tellä menee rullaluistimiin? Meillä olis yhet tosi hyvät tytön rollerbladet vailla käyttäjää. Säädettävät kokoa 33-36,5. Muistin et ois ollu isommat mut ne olikin ton kokoset.
Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?

Kiitos ajatuksesta. Ei valitettavasti mahdu. 9v ja kenkä 37-38. Koulussa joku poika oli 'kehunut" kirahviksi...
 
Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?

Kiitos ajatuksesta. Ei valitettavasti mahdu. 9v ja kenkä 37-38. Koulussa joku poika oli 'kehunut" kirahviksi...
Ok, täytyy tyrkätä toisaalle.

Jos jollain tarvetta niin ihan veloituksetta saa hyvät luistimet, voin laittaa kuvia yksärillä kun toimii tai wassassa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä