Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
katsoin tässä ohjelmaa jossa erään ihmisen syntymättömällä tyttövauvalla oli ollut munasarjasyöpä... aika rankkaa ja hurjaaa että se voi iskeä jo kohdussa pienelle lapselle.. :( onneksi tämä selvisi siitä ja on nyt terve.
 
mää en säästele vanhoja yksäreitä mutta viimeisin ennen palstauudista näkyy
Mä säästän kaikki ja eräät yksärit ihan vaan sitä varten, jos tarvii todistaa omat ja toisen puheet joskus todeks...ihan liikaa sain kuulla aikanaan ettei niin ja näin muka ole mulle sanottu jne...

Haintsin ketsuppi on parasta. En olisi selvinnyt mutsin pöperöistä ilman ketsuppia
Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?

Kiitos ajatuksesta. Ei valitettavasti mahdu. 9v ja kenkä 37-38. Koulussa joku poika oli 'kehunut" kirahviksi...
sSun tytöllä on isompi jalka kun mulla:eek:

Haintsin ketsuppi on parasta. En olisi selvinnyt mutsin pöperöistä ilman ketsuppia
(y)
 
Huomenta! Tuossa profiilissahan on "avattaren"paikka joten veikkaan et tulisko ne jälkeen päin. Toivottavasti saisivat tän pian kuntoon... Ei riitä hermo kovin pitkään vääntää tän kans:confused:
*Tunnustaa käyneensä tunnustelemassa vauva-foorumin maaperää*
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Kaks+ toimitus
Huomenta! Tuossa profiilissahan on "avattaren"paikka joten veikkaan et tulisko ne jälkeen päin. Toivottavasti saisivat tän pian kuntoon... Ei riitä hermo kovin pitkään vääntää tän kans
*Tunnustaa käyneensä tunnustelemassa vauva-foorumin maaperää*
Kiusallaan laitettiin, mutta taidot loppui kesken, että olisi saatu toteutettua.

T Terkuiin toimitus
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä