Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aurinko paistaa:)!
Ja terpat vaan kaikille ja sullekin

Työnsin sitten käpälät multaan ja läksin vaihtamaan uudet kasvualustat nuille muutamille hassuille epätoivosesti vihertäville kukille..saapas nähdä ottavatko sitten itteensä ja pyörtyvät kokonaan:D

Ipanat alottivat lomailunsa, ovatkin jo heti kärkeen nauttineet piiiitkistä yöunista, nautinto kulminoitunee huippuunsa ens viikolla kun ei tartte heräillä kellojen soittoon:)


Ja pakko on nyt sipistä että on tää uudistus nyt...hankalanvaikee:unsure:...jotenki työlästä ottaa paikkaa ns."omakseen"...aika garvakseltaan täällä tosin nykyään käynkään joten haittaako tuo nyt lopulta yhtn mitään:D
Yhden löpinät jää vain vähemmälle, eiks se oo vaan hyvä juttu se!:)(y)
 
Aurinko paistaa!
Ja terpat vaan kaikille ja sullekin

Työnsin sitten käpälät multaan ja läksin vaihtamaan uudet kasvualustat nuille muutamille hassuille epätoivosesti vihertäville kukille..saapas nähdä ottavatko sitten itteensä ja pyörtyvät kokonaan

Ipanat alottivat lomailunsa, ovatkin jo heti kärkeen nauttineet piiiitkistä yöunista, nautinto kulminoitunee huippuunsa ens viikolla kun ei tartte heräillä kellojen soittoon


Ja pakko on nyt sipistä että on tää uudistus nyt...hankalanvaikee...jotenki työlästä ottaa paikkaa ns."omakseen"...aika garvakseltaan täällä tosin nykyään käynkään joten haittaako tuo nyt lopulta yhtn mitään
Yhden löpinät jää vain vähemmälle, eiks se oo vaan hyvä juttu se!
Tere :)Mä pakkaan ja välillä huilaan. Muutaan viikon kuluttua kolmiosta kaksioon. Mun "vaavi" muuttaa omaan asuntoon. :cry:
Ei ole hyvä että sun höpinät on vähissä.
 
Tere :)Mä pakkaan ja välillä huilaan. Muutaan viikon kuluttua kolmiosta kaksioon. Mun "vaavi" muuttaa omaan asuntoon. :cry:
Ei ole hyvä että sun höpinät on vähissä.
Vai muuttopuuhissa - rutkasti tsemppiä ja voimia siihen puuhaan:)! Vaikka toisaalta onhan se kivaakin, kun samalla tulee kunnolla käytyä läpi omia tavaroitaan tyyliin "Kuka kummanen tänne on nää kaikki haalinu?!":D..ja onhan se uuteen omaan kotiin muuttaminenkin ihanaa kun saa laittaa itsellensä kaikkea kivaa ja kaunista:)

Ja hyvänen aika! Siellä on tosi isot muutokset menossa, ja osin varmaan haikeatkin mutta elämään kuuluvat:)... Aika menee niin nopeasti, lasten myötä sen huomaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Vai muuttopuuhissa - rutkasti tsemppiä ja voimia siihen puuhaan! Vaikka toisaalta onhan se kivaakin, kun samalla tulee kunnolla käytyä läpi omia tavaroitaan tyyliin "Kuka kummanen tänne on nää kaikki haalinu?!"..ja onhan se uuteen omaan kotiin muuttaminenkin ihanaa kun saa laittaa itsellensä kaikkea kivaa ja kaunista

Ja hyvänen aika! Siellä on tosi isot muutokset menossa, ja osin varmaan haikeatkin mutta elämään kuuluvat... Aika menee niin nopeasti, lasten myötä sen huomaa.
Kiitos, on se hyöty että saa turhat kamat pois. Kaikkea sitä on kerääntynyt 15v. aikana. :rolleyes::X3: On aika jatkaa eteenpäin. Se on niin haikeaa. :cautious:
 
Kiitos, on se hyöty että saa turhat kamat pois. Kaikkea sitä on kerääntynyt 15v. aikana. :rolleyes::X3: On aika jatkaa eteenpäin. Se on niin haikeaa. :cautious:
Aivan taatusti on tunteet pinnassa*halaaruttaa*..sulkeehan sitä tavallaan poislähtiessään yhden ison elämänkappaleensa mutta aukaisee samalla uutta:)
Kunhan ekojen päivien/viikkojen aikana nyt ens alkuun hahmottaa sen uuden kotinsa osoitteen ettei haahuile entisissä maisemissa ja hyvässä lykyssä ihmettele miksei avain sovikaan oveen:oops:

...oon kuullu että tommosta on joillekin voinu tapahtua:rolleyes::oops::D

Hittolainen, tässä varmaan vanhuus iskee vauhdilla kun ei tahdo nähä mitä kirjottaakaan:notworthy:..vai voiko toi erilainen fontti olla näin paljo erilainen:unsure:?..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Aurinko paistaa!
Ja terpat vaan kaikille ja sullekin

Työnsin sitten käpälät multaan ja läksin vaihtamaan uudet kasvualustat nuille muutamille hassuille epätoivosesti vihertäville kukille..saapas nähdä ottavatko sitten itteensä ja pyörtyvät kokonaan

Ipanat alottivat lomailunsa, ovatkin jo heti kärkeen nauttineet piiiitkistä yöunista, nautinto kulminoitunee huippuunsa ens viikolla kun ei tartte heräillä kellojen soittoon


Ja pakko on nyt sipistä että on tää uudistus nyt...hankalanvaikee...jotenki työlästä ottaa paikkaa ns."omakseen"...aika garvakseltaan täällä tosin nykyään käynkään joten haittaako tuo nyt lopulta yhtn mitään
Yhden löpinät jää vain vähemmälle, eiks se oo vaan hyvä juttu se!
Mukavaa päivää sinne :)
No joo eipä täällä niin usein enää uudistuksen jälkeen viihdy.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aivan taatusti on tunteet pinnassa*halaaruttaa*..sulkeehan sitä tavallaan poislähtiessään yhden ison elämänkappaleensa mutta aukaisee samalla uutta
Kunhan ekojen päivien/viikkojen aikana nyt ens alkuun hahmottaa sen uuden kotinsa osoitteen ettei haahuile entisissä maisemissa ja hyvässä lykyssä ihmettele miksei avain sovikaan oveen

...oon kuullu että tommosta on joillekin voinu tapahtua

Hittolainen, tässä varmaan vanhuus iskee vauhdilla kun ei tahdo nähä mitä kirjottaakaan..vai voiko toi erilainen fontti olla näin paljo erilainen?..
Mä nautin omasta kämpästä. En eksy koska muutan 500m päähän. :LOL:
 
Mukavaa päivää sinne :)
No joo eipä täällä niin usein enää uudistuksen jälkeen viihdy.
Samoin sinnekin :)
No tää uudistus vaikuttaa tahmaselta, mulla ainakaan ei toimi kaikki toiminnot mitenkään päin hymppäsistä lähtien, yksäreistä puhumattakaan... Tosin mun hilavitkutinkin on jo hyvän aikaa vedelly viimeisiään eli viskoo minne sattuu ja bugittaa ja lagittaa ja arkikin ottaa kyllä oman lisänsä kiitettävästi joten oisko tää sitten tässä kokonaan :)..
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais

Yhteistyössä