Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Huomenta!

Mäkin näin unta. Sellaista, että oltiin vanhalla mökillä ja tiikeri hyökkäsi mun kimppuun. Joo, tiedän jo, aiemmista unista, että se petoeläin kuvaa sitä kun en haluaisi päästää jostain irti mutta on pakko antaa toisen saada siitä jostain ote.

Se on MEIDÄN mökki eikä kenenkään tulevan vuokralaisen tai tulevien omistajien! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
 
Huomenta.
Katsoin makkarin peilistä että onpas mulla vielä ihan pyöreä peppu. Kuka sen on käyny vaihtamassa yön aikana? Eilen oli lättänä kuin styrox-alunen kesäteatterin penkissä. :-o

Ei tää mikään J-lo -peppu ole, siitä kaukana, ja silläkin on 10 vuoden päästä kuiva rusina, hähhähhää. :sneaky:

Mut aattelin että kohta leikkaan jostai naistenlehdestä (en miestenlehdestä) jonku hoikan naisen kuvan ja laitan sen tavoitteeksi. Ei tää ruokavaliomuutos muute ala rullata. Pitäskö se kiinnittää jääkaapin oveen, ruokapöydän seinään tms?
 
Huomenta.
Katsoin makkarin peilistä että onpas mulla vielä ihan pyöreä peppu. Kuka sen on käyny vaihtamassa yön aikana? Eilen oli lättänä kuin styrox-alunen kesäteatterin penkissä. :-o

Ei tää mikään J-lo -peppu ole, siitä kaukana, ja silläkin on 10 vuoden päästä kuiva rusina, hähhähhää.

Mut aattelin että kohta leikkaan jostai naistenlehdestä (en miestenlehdestä) jonku hoikan naisen kuvan ja laitan sen tavoitteeksi. Ei tää ruokavaliomuutos muute ala rullata. Pitäskö se kiinnittää jääkaapin oveen, ruokapöydän seinään tms?
Laita jääkaapin oveen, silmien kohdalle:p

Miks’et syönyt sen ohuen herkun myöskin?
:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Huomenta.
Katsoin makkarin peilistä että onpas mulla vielä ihan pyöreä peppu. Kuka sen on käyny vaihtamassa yön aikana? Eilen oli lättänä kuin styrox-alunen kesäteatterin penkissä. :-o

Ei tää mikään J-lo -peppu ole, siitä kaukana, ja silläkin on 10 vuoden päästä kuiva rusina, hähhähhää.

Mut aattelin että kohta leikkaan jostai naistenlehdestä (en miestenlehdestä) jonku hoikan naisen kuvan ja laitan sen tavoitteeksi. Ei tää ruokavaliomuutos muute ala rullata. Pitäskö se kiinnittää jääkaapin oveen, ruokapöydän seinään tms?
J-Lo:lla ei ole kyllä varmastikkaan tule olemaan kuiva rusina, veikkaan vahvasti että kun rusinamerkkejä alkaa ilmaantua peppu alkaa pikkuhiljaa muistuttaa kumipalloa, silikoni täytteellä:LOL:
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä