Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minäkin laskin alleni päksyihini,mutta tein sen hitaaaasssti.Päästin ensin vain vähäsen pissaa pöksyihini ja kun tunsin miten ne kastuivat lämpöisestä pissastani vein käteni päksyihini ja aloin hitaasti hieromaan itseäni sieltä jo ennestäänkin lämpöisestä paikasta.Pikkuhiljaa kiihottuessani,ja lämmön tarpeen haluni lisääntyessä pissasin päksyhini niin monta kertaa että ne olivat jo litimärät. tunsin miten aloin olla jo lähellä huippua,pissasin pöksyihini vielä kerran pusertaen kaiken pissan itsestäni ulos päksyihini ja laukesin niin kovaa että meinasin pyörtyä.Jos luulet että tämä on tarua niin sitten kyllä erehdyt......
Entä mitä sinä teet kun sinä "lasket allesi"
Kiihoituin... ja sormetin itseäni
 
Näinpä muuten elämäni ensimmäisen kerran miehen maski päässä kaupassa. Taisi olla riskiryhmäomaisia kotosalla...

Ja joka saakelin kerta joku yskii keuhkojaan pellolle mun niskaan, kun olen kassajonossa. Nyt oli sentään tullut lattiamerkinnät, että pitäisi seistä vain niiden kohdilla
 
Näinpä muuten elämäni ensimmäisen kerran miehen maski päässä kaupassa. Taisi olla riskiryhmäomaisia kotosalla...

Ja joka saakelin kerta joku yskii keuhkojaan pellolle mun niskaan, kun olen kassajonossa. Nyt oli sentään tullut lattiamerkinnät, että pitäisi seistä vain niiden kohdilla
Niin, miten se olI? Yskivätkö he keuhkonsa pellolle vai sun niskaan? Kun en saanut oikeen selvää mihin ne keuhkot yskittiin.
 
r0s
Huomenta!

Eka yö takana. Heräsin kolmen maissa siihen, että oliihan vitun kylmä. Illalla kun aurinko porotti, klikattiin kaik patterit kiinni eikä tullut mieleen laittaa niitä takaisin päälle ennen nukkumaanmenoa.

Muutoin unetti. Sänky oli ihana ja ilma raikasta vaikkei kehä kolmoselle taida olla kahtakaan kilometriä.
(jaiks, ne pienhiukkaset!) Kauriin kokoisia rusakoita loikkii alueella ja mustarastas laulaa. Toivottavasti tulee lämmin päivä, koska vanhan kansan mukaan se määrää kevään suunnan.
 

Yhteistyössä