Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuli tuosta Kalamiehen annoksesta mieleen yks vanha Äidin ruoka mitä tekis mieli tehdä: kananmunakastike!
En oo lapsuuden jälkeen sitä tehny.
Netissä oli että se yhdistetään perunoiden kalaruuan kanssa, mutta kassler-pihvikin ois sen kans hyvä...ja uunikasviksia/juureksia namnam.
Ei tuo ollut kasleria, mutta jotakin possusta se oli
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kebabliha, Herkkusieni, Jalapeno, Salaatti, Tomaatti, Kurkku, Juusto, Bearnaisekastike
No onpa hyvät täytteet sun lämpimäisessä. :)

Meillä on ihan vaan edellisen ruuan jämiä ja lettuja ollu illalla. Mutta kyllä on kätevä hillopurkki letuille kun on pullon muotoinen!
 
Iltaa! Onx tääl kettään enää?:whistle:

Mies lähti töihin niin joku mystinen voima ohjas mun käteen vinkkulasin ja siihen valkoviiniä, ja kyllä, näiden hullunmyllyviikkojen jälkeen olen tuon lasillisen ansainnut:sneaky:.
Ainoa miinuspuoli tässä spontaanissa toiminnassa on että valkoviini on huoneen lämpöistä:)

Täällähän pysyy hymiötkin näköjään! Vau! Entäs kuvat ja videot pystyyköhän niitä jo lisäileen? Ainakaan profiilikuvia ei näy olevan palautettu:cautious:
 
Iltaa! Onx tääl kettään enää?

Mies lähti töihin niin joku mystinen voima ohjas mun käteen vinkkulasin ja siihen valkoviiniä, ja kyllä, näiden hullunmyllyviikkojen jälkeen olen tuon lasillisen ansainnut.
Ainoa miinuspuoli tässä spontaanissa toiminnassa on että valkoviini on huoneen lämpöistä

Täällähän pysyy hymiötkin näköjään! Vau! Entäs kuvat ja videot pystyyköhän niitä jo lisäileen? Ainakaan profiilikuvia ei näy olevan palautettu
Päivää vaan. Ei täällä mikään toimi vieläkään ja luurilla on hankalaa. Itse ainakin käytän vain luuria täällä
 
Päivää vaan. Ei täällä mikään toimi vieläkään ja luurilla on hankalaa. Itse ainakin käytän vain luuria täällä
En tiedä mikä toimintahäiriö oli kun ne hympät äsken pysy, joku myöhäinen aprillipila varmaan:D
Eikä näköjään kuviakaan pysty lisäämään ainakaan naviskoiden kautta. Eli tuskinpa korjaavat niitä ikinä. Nyt näköjään taas jäi tuo hymppä tonne ylös, onkohan siinä joku jippo.... Ainakin siirsin rivin ensin alas, lisäsin hymiön ja jatkoin kirjoittamista:unsure:
Onkos sulle/teillä korona vaikuttanut vielä firman toimintaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En tiedä mikä toimintahäiriö oli kun ne hympät äsken pysy, joku myöhäinen aprillipila varmaan
Eikä näköjään kuviakaan pysty lisäämään ainakaan naviskoiden kautta. Eli tuskinpa korjaavat niitä ikinä. Nyt näköjään taas jäi tuo hymppä tonne ylös, onkohan siinä joku jippo.... Ainakin siirsin rivin ensin alas, lisäsin hymiön ja jatkoin kirjoittamista
Onkos sulle/teillä korona vaikuttanut vielä firman toimintaan?
Ainakaan lainauksissa ei pysy.

Korona ei vaikuta meillä vielä muuten kuin toimitusviiveinä ja kohonneina rahtikuluina. Tavaraa tulee Suomesta, Kiinasta, Etelä- ja Itä-Euroopasta. Katsotaan, miten tilanne etenee. Enemmänkin tilauksia saisi tulla, mutta ompahan kerrankin aikaa tuotekehitykseen :)
 
Mää olen viettänyt aikaa This is us sarjan kimpussa nyt muutaman päivän ja ajattelin avata äsken punkkupulleron, mutta ei yhtä äkkiä teekään mieli...
Onneks et ehtinyt avata:)
On muuten harvinaisen ärsyttävää jos ehtii avata pullon ja sitten vasta huomaa ettei teekkään mieli:cautious:

Mä kattelen jurassic worldia:oops:
 
Ainakaan lainauksissa ei pysy.

Korona ei vaikuta meillä vielä muuten kuin toimitusviiveinä ja kohonneina rahtikuluina. Tavaraa tulee Suomesta, Kiinasta, Etelä- ja Itä-Euroopasta. Katsotaan, miten tilanne etenee. Enemmänkin tilauksia saisi tulla, mutta ompahan kerrankin aikaa tuotekehitykseen
Meillä on myös jonkun verran tilauksia jäänyt pois mutta tuotantopäällikkö sano että tällä hetkellä on "onni onnettomuudessa" että osa on peruttu sillä toisaalle on menossa tavaraa niin paljon että ei ole varma pystytäänkö kaikkea edes toimittamaan. Eli kiire on silti ihan älytön ja ylitöitä saa painaa niin paljon kuin pystyy. Tosin mä en juuri pysty kun lapset on nyt kotona:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä