Saatko orgasmin joka kerta kun harrastat seksiä miehen kanssa?

Minä
Meillä tuntuu miehelle olevan elinehto se, että minä saan. Se on mun mielestä kunnia-asia olla etusijalla. (Mutta tottakai molempien pitää pitää huoli toisen saamisesta.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Viimeks kun rakastelin niin sain kyllä ja useammankin mutta harvoin on kyllä noin käynyt....Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
Jaa-a.

Mulle ei yleensä edes "anneta" ennen kuin olen saanut ainakin yhden muin tavoin.

Ja sitten onkin helppo saada lisää kun saamisen pakko on poistunut. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Öööö, en.

Mutta jos oman mieheni kanssa nain, saan taatusti, ellei joku/jokin keskeytä.
Joo näin. En kenen tahansa miehen, tosin yleensä siinä vaiheessa kun aletaan puhua panemisen sijaan rakastelusta, on jo niin tuttu tyyppi että saan joka kerta. Mitähän tähän nyt vastais... :whistle: Mutta joo, oman miehen kanssa joka kerta ellei jotain ihan ihmeellistä tapahdu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
No ei todellakaan johdu miehestä saatko vai et, se on yhteinen "yritys", joten lähtee kumpaisestakin.
näinhän se on, pitää itsekin vaivautua tekemään jotain.

Kyllä, saan joka kerta eikä kiinnosta olenko epänormaali vai en. poiskaan en vaihtaisi ollakseni normaali
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Meillä tuntuu miehelle olevan elinehto se, että minä saan. Se on mun mielestä kunnia-asia olla etusijalla. (Mutta tottakai molempien pitää pitää huoli toisen saamisesta.)
:wave:

Tosin ensimmäisen kerran sain vasta esikoisen syntymän jälkeen ja sen jälkeen olen saanut melkein joka kerta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
No ei todellakaan johdu miehestä saatko vai et, se on yhteinen "yritys", joten lähtee kumpaisestakin.
On kait se kuitenkin hiukan miehen rakastelutaidoistakin kiinni...?Jos esim. ukko vain vähän tissejä puristelee ja pari kertaa tökkii niin kuka nainen saa tuollasesta orgasmin.... :/
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
No ei todellakaan johdu miehestä saatko vai et, se on yhteinen "yritys", joten lähtee kumpaisestakin.
On kait se kuitenkin hiukan miehen rakastelutaidoistakin kiinni...?Jos esim. ukko vain vähän tissejä puristelee ja pari kertaa tökkii niin kuka nainen saa tuollasesta orgasmin.... :/
Naisen päästähän se lähtee..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
No ei todellakaan johdu miehestä saatko vai et, se on yhteinen "yritys", joten lähtee kumpaisestakin.
On kait se kuitenkin hiukan miehen rakastelutaidoistakin kiinni...?Jos esim. ukko vain vähän tissejä puristelee ja pari kertaa tökkii niin kuka nainen saa tuollasesta orgasmin.... :/
silloin se nainen voi vaikka käyttää sitä ukkoa ratsuna eikä vaan tyytyä tilanteeseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
:D

Anteeksi, toi rakastelusana tökkii nyt korvaan.
Mä muuten en rakastele enkä siis tosiaan rakastellessa saakaan, vastasin ihan väärin koko kysymykseen.
Onks nyt parempi otsikko? ;)
Enkä mä sillä "rakastelu" sanalla tarkoittanut että pelkkää sellasta hellää toimintaa vaan se sisälsi kaiken seksiin liittyvän =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Viimeks kun rakastelin niin sain kyllä ja useammankin mutta harvoin on kyllä noin käynyt....Onko se sitten kiinni miehestä vai mistä jos nainen jää ilman orgasmia...? :/
Jaa-a.

Mulle ei yleensä edes "anneta" ennen kuin olen saanut ainakin yhden muin tavoin.

Ja sitten onkin helppo saada lisää kun saamisen pakko on poistunut. :xmas:
Mä taas HALUAN sen orgasmin myös yhdynnässä. Eikä tieten haittaa vaikka ennen yhdyntääkin sen saisin,näin kävi viimeksikin :p Ja viimeksi sain orgasmeja myös ite seksin aikana :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Meillä on ongelmana se etten minä saa orgasmia kovinkaan helposti ja mieheni taas tulee melkein heti. Miten sitä miehen pidätyskykyä tai kestoa saisi pidennettyä?
Ei välttämättä millään. Mutta jos miehesi laukeaisi sen ekan kerran ihan turhien paineiden purkamiseksi, niin jaksaisiko sen jälkeen hyväilyä ja yhdyntääkin pidempään? Niin että sinäkin saisit?
 

Yhteistyössä