Säälin poikien äitejä. :(

  • Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti
"Nina"
Pojat on vastenmielisiä otuksia. :x Väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia. Ja lopulta niistä tulee sairaita, vielä väkivaltaisempia, naisten ja lasten elämän tuhoajia = miehiä. :'(
 
[QUOTE="Nina";29589896]Pojat on vastenmielisiä otuksia. :x Väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia. Ja lopulta niistä tulee sairaita, vielä väkivaltaisempia, naisten ja lasten elämän tuhoajia = miehiä. :'([/QUOTE]

Jaa, tiedän paljon tyttöjä jotka ovat väkivaltaisia, tyhmiä ja meluisia...oikeastaan tiedän sellaisia tyttöjä jotka ovat todella kamalia ja heti kun aikuisen silmä välttää esimerkiksi potkivat koiria, kivittävät siilin kuoliaaksi yms.
 
Kiitos kysymästä, useimmiten on kaikkea muuta kuin kamalaa. Kahden pojan äitinä ajattelen usein kiitollisena että minulla ei ole tyttöjä, monet tuntuvat jo 5-vuotiaina olevan ilkeitä muita lapsia kohtaan. Toki uskon että jaksaisin ja jopa haluaisin elää siitäkin huolimatta jos kohdalleni tyttölapsi olisi osunut. Jokut vaan ovat muita vahvempia, voimia sinulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Maisie
[QUOTE="Nina";29589882]Eikö ole kamalaa olla äitinä pojille? Mä varmaan tappaisin itseni jos mulla olisi poika.[/QUOTE]

Ai kamala, sulla on kyllä pahoja ongelmia. Hanki apua pian. Elämä on ihan elämisen arvoinen silloinkin kun kaikki ei mene niin kuin suunnittelee. Pettymyksensietokykyä kannattaa harjoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maisie
No lol
En mäkään yleisestiottaen pojista tykkää, mutta eiköhän sitä rakastaisi, jos oma olisi (vaikka raskausaikana mietinkin antavani lapseni adoptioon, jos tulisi poika).
Rakastaahan sitä veljiään, kaverimiehiä, kavereiden pikkupoikia ja isäänsäkin. Tai ainakin yleensä rakastaa.

Tietty jos sinulla ei ole YHTÄKÄÄN miestä maailmassa, jota rakastaisit ja joka rakastaisi sinua, niin ymmärrän vihasi ja ällötyksesi miessukupuolta kohtaan, vaikka se typerää ja surullista onkin.
 
"onnellinen"
Mullapas onkin maailman ihanin poika! Ja tyttö myös. Rakastan myös miestäni, isääni, veljeäni, miespuolisia ystäviäni jne. Onneksi vastaani ei ole osunut sairaita miehiä eikä naisia, jotka olisivat vieneet luottamukseni kumpaankaan sukupuoleen.
 
Kamalaa olisi jos mulla ei ois noita kahta ihanaa ja kilttiä poikaa, jotka tuo niin hirveesti iloa elämään ja erittäin kinkkisiä kysymyksiä :)
Ihan erilaistahan se on kun tytönkanssa joka myös löytyy. Pääsee sisälle poikien äitinä sellaiseen maailmaan mistä ei oo ittellä harmainta hajua, mulla kun ei ole ollut edes veljeä.
Poika lapset on ihan yhtä ihania kun tyttölapsetkin. kaikki lapset on ihania.
 
  • Tykkää
Reactions: Maisie ja Nanemone
???
[QUOTE="Nina";29589918]Aina kun näen äidin jolla on poika, saati useampi poika, tunnen niin syvää sääliä. Ja tunnustan, tunnen myös helpotusta; onneksi tuo ei ole mun kohtalo.[/QUOTE]


Älä suotta ainakaan minua sääli. Olen oikein tyytyväinen elämääni. Mulla on neljä poikaa.
 
cgjgjccj
En tahtois nyt tätä sanoa.. itsellänikin on poika, ainokaiseni... mutta on ap:n aloituksessa se pointti et esim kaikki kouluampujathan on olleet poikia...jonkun poikia..
Ehkä he ovat ajautuneet näihin tekoihin tyttöjen kiusaamksen vuoks, ja olihan sen yhdenkin just joku nettityttöystävä jättäny..ja kuin mlnen kohdalla on epäilty mielenterveysongelmista kärsivää äitiä...
No joo tajunnan virtaa...

Mut kyllä mää luulen et olisin enempi huolissani pojasta kuin tytöstä jos sellaisen joskus saisin
 
......
Minulla on puoli vuotias tyttö ja olen ihan vain onnellinen, että olen saanut terveen lapsen. Sukupuolella ei ollut meille mitään väliä, eikä ole tulevienkaan lasten kanssa. Tyttöjä tai poikia niin aivan yhtä ainutlaatuisia ja rakkaita ovat! Toisaalta olisi kiva olla molempien sukupuolten äiti, mutta saapi nähdä mitä meille suodaan :)
 
Mä olen vaan niin ylpeä omista pojistani ja tyttärestäni myös! Pojat ovat upeita persoonia, joita olemme yhdessä isännän kanssa kasvattaneet, jotta heistä tulisi naisilleen yhtä ihania miehiä, kun isäntä on mulle :heart:
 

Yhteistyössä