Särkänniemessä nähtyä...

  • Viestiketjun aloittaja "Daa"
  • Ensimmäinen viesti
"Daa"
Pakko jakaa taas ihmisten puuhia...

Tänään Särkänniemessä jonotin oman lapseni kanssa laitteeseen, jossa pituusraja yksin 120 cm ja aikuisen kanssa 105 cm. Isä oli pojan kanssa jonottamassa laitteeseen ja kun heidän vuoronsa tuli, halusi työntekijä mitata pojan, joka olikin sitten alle 105 cm. No isä oli sitä mieltä että poika pitää mitata uudelleen, moneen kertaan. Näin tekivät. Lopuksi kuitenkin isä meni koneen hoitajan ohi, nosti poikansa laitteeseen, laittoi kiinni ja meni itse viereen. Tämä koneen hoitaja kävi pariinkin otteeseen keskustelemassa miehen kanssa ja miehen vaimo (?) oli aidan toisella puolen ja huuteli sieltä. Lopulta mies totesi "odotellaan sitten niitä poliiseja tässä, saa muutkin odottaa". Koneen hoitaja lopulta päästi muutkin istumaan, totesi vain että ovat sitten täysin omalla vastuulla.

Pikkaisen alkoi keittämään, näinkö lapsille opetetaan asioita? "Kyllä kato isi hoitaa, mihin vaan voidaan mennä, säännöistä piittaamatta kun isi sanoo niin"!!!

Samassa laitteessa sitten toinen äiti sai raivarit, kun hänen kaksi mussukkaa eivät saaneet istua vierekkäin. Haukkui yhden isän siinä ohi mennen, kun tämä kiltisti ohjasi kolme lastaan niille tyhjille paikoille, jotka henkilökunta heille osoitti ja tämä yksi äiti hahmo riemastui siitä, että miksi se yksi isä laittoi lapset niin istumaan, nyt hänen mussukkansa eivät päässeet vierekkäin. Toinen kyllä pärjäisi, mutta kun toista pelottaa. Tarviiko se pirun penska tunkea sinne jos pelottaa????

Noh, muutoin oli hauskaa. Onneksi näitä omituisuuksia ei enempää näkynyt.
 
"essi"
No jopas oli juntti tyyppi. Mua tosiaan sapettaa tollaset.
Ja mun mielestä sen työntekijän ois pitänyt pitää pintansa, ja olla laittamatta laitetta liikkeelle.
Ihmettelen, että moisella röyhkeydellä saa tuommosissa turvajutuissa ajettua asiansa läpi.
 
"Vieras"
Kylläpä harmittaa sen pojan puolesta että eimtyöntekijällä ollu enempää selkärankaa. Aikuinen voi mennä omalla vastuullaan, muttei voi lasta laittaa omalla vastuullaan johonki laitteeseen.
 
"mamma"
Mun 4v ei päässyt moneenkaan laitteeseen koska on vasta 97 cm pitkä,sai MINI tunnuksen käteensä mutta en mää siittä hermostunu eikä likkakaan...nauratti vaan kun toi likka on niin pätkä...no ehkä se ens kesänä kun on 5v pääsee niihin ipanaarion pikkumuksujen laitteisiin;)...
 
"huhhuh"
Mä en kyllä voi ymmärtää, että miksi viedä lapsi laitteeseen joka ei välttämättä ole turvallinen lapselle hänen pituutensa takia? Mitä jos lapsi olisikin pudonnut kyydistä? Tuskinpa olisi työntekijä välttynyt oikeusjutulta, vaan olisi joutunut maksamaan korvauksia isän törppöydestä.
 
njkö-
Linnanmäellä sattui myös vastaavanlainen tapaus viime kesänä jolloin työntekijä kuulutti että joudumme kaikki odottelemaan kunnes saamme poistettua henkilön joka ei täytä turvarajoja. Siinä sitten kului hetki ja pari miestä meni poistamaan tämän isän lapsineen laitteesta. Lasta siinä sääliksi kävi mutta mielestäni täysin vanhemman vika.
 
........................
Alkuperäinen kirjoittaja njkö-;26531372:
Linnanmäellä sattui myös vastaavanlainen tapaus viime kesänä jolloin työntekijä kuulutti että joudumme kaikki odottelemaan kunnes saamme poistettua henkilön joka ei täytä turvarajoja. Siinä sitten kului hetki ja pari miestä meni poistamaan tämän isän lapsineen laitteesta. Lasta siinä sääliksi kävi mutta mielestäni täysin vanhemman vika.
Voin kuvitella, että kun lapsi vähän kasvaa, niin hän ei halua minnekään lähteä yhdessä isänsä kanssa, kun hävettää isän käytös. Tai sitten hänestä kasvaa samanlainen öykkäri.

Mutta hyvin toimittu kyllä työntekijältä!

Täytyy myös ihmetellä, minkälaiset naiset kiinnostuu tuollaisista öykkäreistä niin paljon, että pukkaavat vielä lapsiakin semmoisille.
 

Yhteistyössä