Sain oman rillimukin ja masennuin :-(

  • Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti
"voi itku"
Koska sen sijaan että kahvihetkini olisi nyt fiilistelyä ja nautintoa, se tuntuu ahdistavalta kun rillit muistuttavat kokoajan ihmisen ahneudesta, millainen vaiva piti nähdä yksien mukien vuoksi. Niin paljon negatiivista energiaa tuli soitellessani kauppoihin, kierrellessäni hyllynvälejä ja jättäytyessäni luennoilta pois. Soitin jopa sairaslomalla olevan ystäväni päivystämään toiseen kauppaan.
Musta tuntuu että vihaan koko mukeja, kahvia en niistä ainakaan juo, laitoin ne ylimmälle hyllylle hetkeksi ja mietin vielä mitä teen niiden kanssa :-(
 
ap..
Koska en halua ostaa mukeja sijoitusmielessä vaan nimenomaan fiilistelyyn, mielialan mukaan kahvitteluun. Meillä ei edes ole mitään vitriiniä joten musta on järjetöntä laittaa niitä johonkin kaapin perälle pölyttymään
 
"hmmm"
Edelleenkin, miksei rillitön muki kelvannut jos van fiilistelet. Tuskin se kahvi erilaiselta maistuu on sitten mukissa rillit tai ei. Miksi siis metsästit just rillillistä, kun olisit voinut ostaa rillittömän helpommin :) Toki sait ostaa myös rillillisen, mutta miksi oli pakko olla just rillillinen.

En ymmärrä ihmisiä minäkään jotka on hulluna rillillisten muumimukien perään, siinä olen kanssasi samaa mieltä. Mutta jos ei väliä minkä mukin ostaa, niin miksi sen oli pakko olla just rillillinen.

Itse ostin rillittömän, halusin vain uuden muumimukin enkä mitään vouhotusta rilleistä.
 
vieras,
[QUOTE="hmmm";29426758]Edelleenkin, miksei rillitön muki kelvannut jos van fiilistelet. Tuskin se kahvi erilaiselta maistuu on sitten mukissa rillit tai ei. Miksi siis metsästit just rillillistä, kun olisit voinut ostaa rillittömän helpommin :) Toki sait ostaa myös rillillisen, mutta miksi oli pakko olla just rillillinen.

En ymmärrä ihmisiä minäkään jotka on hulluna rillillisten muumimukien perään, siinä olen kanssasi samaa mieltä. Mutta jos ei väliä minkä mukin ostaa, niin miksi sen oli pakko olla just rillillinen.

Itse ostin rillittömän, halusin vain uuden muumimukin enkä mitään vouhotusta rilleistä.[/QUOTE]

Aika paljonkin vouhotusta rilleistä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Miiiii
IHMISET JUOKSIVAT KAUPASSA ja minua harmitti kun pitkät työpäivät etten ehdi kyttäämään koko päivää millon niitä tulee. Olivat menneet heti. Toivottavasti yksi ensin jokaiselle meiningillä, epäilen. Kaupat ei tilaa lisää jos ei rillittömät mene kaupan. Yhden oisin ostanut ja varmaan jään ihan ilman. :( hullut keräilijät kahmii kaiken, mummot vetreytyy kun pomppivat kauppoihin (näin). :(
 
kysymys mukitietäjät
Mikä juttu se on,että tarra mukana mukissa..tuntuu olevan iso juttu,näille hulluille keräilijöille?

Mikä tarra? ilmeisesti mukinpohjassa joku fosforitarra,vai...?
kertokaa
 
"minni"
No joo, yhdestä eilen käytiin huutokauppaa ja hinta tosiaan nousi sinne 130e ja sen jälkeen toinen valopää avasi juuri sulkeman kohteen (rillimuki ) ja laittoi osta heti -hinnaksi 130e ajatteli että nyt viedään hölömöiltä rahat : D
 
kfkfkf
Hölmöä juosta jonkun mukin perässä.
No en mä nyt tiedä, että onks se hölmöä, jos muki maksaa kaupassa 29e ja siitä saa vielä samana päivänä 130e jossain muualla :D

Jos miikkarin sammakkopeittoa ny yhtäkkiä alkais joku kauppa myymään ja myyntiin tulis vain muutamia kappaleita, luulen että ilmiö olis aivan sama :D

tai ihan mitä tahansa muuta harvinaisempaa juttua
 

Yhteistyössä