Sain selville että mieheni on biseksuaali..

Ei minusta biseksuaalisuus saisi olla mikään peruste pettämiselle, kyllähän heteronkin tekee joskus mieli muita kuin omaa puolisoa mutta ei silti tarvitse pettää. Vaikka miehesi onkin biseksuaali ei siti tarvitsisi vieraissa juosta, eihän me muutkaan uskollisuudesta kiinnipitävät juosta vaikka tekisi mielikin, tää on periaatteesta kiinni jos sitoutuu johonkin ihmiseen.Tuskin biseksuaalilla on sen vahvempi libido kuin heterollakaan.
 
tiiny
Täällä ainakin yx kohtalotoveri..Mun ex paljastu myös miehistä tykkääväksi pitkän suhteen ja 1 lapsen jälkeen.Ei tehdy aloitetta sexihommiin, muttei kieltäytynytkään kanssani.Olin ns.kulissinainen ja mies ei uskaltanut tulla ulos kaapista ennen kun jätin hänet..Kipeetä teki hänelle lapsen takia ero, olisi halunnut jatkaa.Nyt elää miehen kanssa ja kait onnellisempi...
Koeta jaksaa.Mitenkä paljon onkaan näitä kulissiliittoja tässäkin maassa, jotka elävät "valheessa" koko liittonsa ajan..Huh.Onneks itse sain erottua.
VOimia sinulle.
 
Ruth
Minulla on lievästi bi ukko, joka itse kokee ettei tietty seksuaalisuus ole mikään syy pettää kumppaniaan. On ihmetellyt näitä muiden bi-ihmisten ym. juoksemisia, koska eihän bi-seksuaali tarkoita sitä että pitäisi molempia sukupuolia saada jatkuvasti ja ainakaan samaan aikaan! Kyllä se on ihminen ja hänen persoonansa, mikä viehättää- ei se, mitä löytyy alakerrasta. ;)
 

Yhteistyössä