Sairasta!

  • Viestiketjun aloittaja hyi helvetti
  • Ensimmäinen viesti
hyi helvetti
Mun mielest noi imetys ketjut ampuu jo yli. Mulla raja menee siinä kun lapsi kävelee. Eli imetyksen ymmärrän ja suvaitsen yleisellä paikalla kun on kyse vauvasta. Kyl jää ruoka syömättä jos ravintolassa lapsi kävelee tissille syömään yöks. Jos haluaa olla kiihkoilija yms. vois sen sit tehdä kotona eikä yleisillä paikoilla!
 
ha
Mun muksu oppi kävelemään 7kk:n iässä, enkä todellakaan lopettanut imetystä siihen. Toinen lapsi taas oli allerginen lehmänmaidolle, jonka takia lääkäri suositteli imetyksen jatkamista yli vuoden ikään asti jos (ja kun) maitoa riitti.
 
En minäkään ymmärrä, että 2-3v ikäistä imetetään, mutta ei se mulla yökötysrefleksiä tms aiheuta, jos joku sattuu imettämään yleisellä paikalla niinkin vanhaa lasta.

Minä en imettäis, joku muu imettää, olemme erilaisia. That's it.
 
hyi helvetti
Pointti olikin se, et tarttee oikeen tunkea yleisiin ruoka paikkoihin. Ja niihin pöytiin vielä, painuis niihin lastenhoitohuoneisiin, mitkä on sitä varten tehty.
 
hyi helvetti
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Vika on sinussa. Sulla on joku issue imetystä kohtaan.
Epäonnistuitko itse imetyksessä? Selittäisi tuon sinun imetysvastaisuuden täydellisesti. :whistle:
En oo epäonnistunu. Vaan neljä lasta on ja kaikki on imetetty noin vuoden ikään. Mutta ei kylläkään julkisesti.
 
Meilläkin lapset oppineet kävelemään 9kk ja 10kk ikäisenä ja ovat kyllä vielä tuolloin tarvinneet vielä tissiä.

Musta tollaset rajat kuten käveleminen tai puhuminen imetyksen lopettamiseen on hassuja. Jokainen imettää sen aikaa kun imettää, on aika ällöttävää tulla suurinpiirtein oksentelemaan silmille jos ruokkii lastaan. yht ällöttävää on mollata ja halveksua jos joku imettää vain vähän aikaa. Tuskin kukaan nyt lasta väkisin rinnalle ottaa, nehän hitto puree jos ei halua tissiä.
 
vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi helvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Vika on sinussa. Sulla on joku issue imetystä kohtaan.
Epäonnistuitko itse imetyksessä? Selittäisi tuon sinun imetysvastaisuuden täydellisesti. :whistle:
En oo epäonnistunu. Vaan neljä lasta on ja kaikki on imetetty noin vuoden ikään. Mutta ei kylläkään julkisesti.
Mistä sitten puristaa? Eikö imettävillä äideillä ole sitten oikeutta kulkea julkisilla paikoilla tai käydä ravintolassa vapaasti, vaan kulkeminen pitää suunnitella sen mukaan, että pääsee "piiloon" aina tarvittaessa. Ja sinun mielipiteesi maksimilopetusiästä ei ole mikään laki. Itseasiassa, se ei ole sinun asiasi ollekaan - jolloin se olet sinä jonka tulee muuttaa asennettaan, ei imettäjän.
 

Yhteistyössä