Saisinko sokeria

Kyyhötin pylly pystyssä lattian rajassa. Minä teen meillä pienet remppahommat niin kuin seinien maalaukset. Nyt oli seinä keväänvihreä ja naputtelin lattialistaa paikalle. Ulkona oli seinän väristä ja lämpötila hipoi hellettä. Olin siis jättänyt rivitaloasuntomme oven auki.

Lista oli viimeistä naulaa vailla paikallaan. silloin takaani kuului arka miesääni.
– Anteeksi, että tunkeuduin mutta kun ovi oli auki. Koputin ovenkarmiin mutta taisit juuri silloin vasaroida.

Vilkaisin olkani ylitse. Karri, naapurin mies kahvikuppi kädessään. Äkkiä olin tietoinen asennostani. Takapuoli suoraan kohti tulijaa. Sen jokainen kaari näkyi varmasti, koska ylläni oli vanhat leggingsit. Pyllyni on leveä, ja varmaan kamelinvarpaatkin pullistelivat. Minulle tuli lämmin ja hyvä olo. Juuri nyt näytän parhaimman puolen naapurille. Hän oli aika tavallinen, ei kovin komea mutta sitäkin hilpeämpi kaveri. Taloyhtiön pikkujouluissa oltiin kerran tanssittu hidas piisi yhdessä, ja hänen tuoksunsa oli kaivautunut minuun syvälle. Olin tuntevinani myös jotain kovaa alavartaloani vasten, mutta sitten bileet olivat ohi,

– En siis tunkeutunut tänne viekkaudella ja vääryydellä vaan kysymään, olisiko teillä mukiini sokeria lainaksi. Minä leivon.
– Ja minä remppaan. Odotas, että paukutan tämän viimeisen naulan.

En tiedä olinko hutilus vai oliko vahinko alitajuntaisesti tarkoituksellinen, mutta naula sinkosi soristani. Jouduin vähän konttaamaan naulan perässä ja annoin pyllyni keikahdella vähän. Työnsin takalistoani vielä vähän Karria kohti. Toivoin, että kamelinvarpaat avautuisivat vähän enemmän.

Lista oli vähän käyrä.
– Et viitsisi pitää tuosta listan päästä, kun muuten se jää irvistämään, pyysin.
Karri tuli viereeni ja painoi listan paikalleen. Olkapäämme painautuivat yhteen. Hänen tuoksunsa oli sama kuin puolisen vuotta sitten. Hakkasin naulan paikalleen ja jäimme kontallemme lattianrajaan vieretysten. Aivan samaan aikaan painauduimme vähän lähemmäs toisiamme.
– Sulla on järkyttävän kaunis takapuoli. Kahvikuppi meinasi pudota lattialle, kun näin sinut siinä.
– Haluaisitko painautua takapuoltani vasten?

Kului vain silmänräpäys ja tunsin Karrin painavan alapäätään minua vasten. Hän liikutteli itseään pienillä pyörivillä liikkeillä ja tunsin kovuutta pyllyäni vasten. Minulta pääsi vahingossa uikutus, ja Karri painautui minua vasten vielä tiukemmin. Hän otti tissini käsiinsä. Mikä oli ottaessa, kun olin kontallani, enkä ollut viitsinyt laittaa rintsikoita vielä, kun olin kerran yksin kotona. Hänen hellän määrätietoiset otteensa saivat minut kiihottumaan lisää. Karri huomasi sen ja riuhtoi farkkunsa alas. Siinä samassa myös leggarini olivat polvitaipeissani.

Tunsin jotain pyöreää ja samettista häpyhuulillani. Tunsin kuin märkä olin. Tiesin, miten ihanalta karvaton pilluni näyttää, kun häpyhuulet ovat likomärät. Kullin pää kiusoitteli hetken häpyäni, mutta sitten koko komeus painui hitaasti sisääni.

– Uih, liiku hitaasi. Ihanaa!

Karri liikkui edestakaisin ja vaihteli välillä vähän asentoaan, niin että kulli kosketteli märkyyttäni joka suunnasta. Puristukset tisseissäni kävivät kovemmiksi. Tuntui siltä kuin rintani kasvaisivat hänen käsissään. Aloin pyörittää pyllyäni vimmatusti ja toinen käteni etsiytyi hyväilemään klitorista samalla kun tunsin, että alan olla jo lähellä.

– Sun pylly on niin kiihottava, multa taitaa justiin tulla, huohotti Karri takanani.
– Ihanaa, ihanaa, päästä sisään. Haluan kaiken.

Tunsin, kuinka Karri alkoi purkautua syvälle minuun. Pilluni puristui kullin ympärille ja samassa aloin itsekin sykkiä ja aaltoilla. Rysähdimme lattialle makaamaan, sykkien ja huohottaen. Minusta valui jotain lattialle. Tunsin, että Karri otti minua kädestä.
– Olen katsonut takapuoltasi, kun kuljet.
– Minä olen sitä sulle vähän heilutellut.
– Olen huomannut.

Nousimme lattialta jo nostelimme housujamme.
– Jauhojako se oli? kysyin ja osoitin sormella kahvikuppia lattialla.
– Sokeria.
– Odota kun haen.

Kävelin keittiöön. Märät pikkuhousut tuntuivat ihanilta jalassa. Kohta ojensin täyden sokerimukin Karrille.
– Muistakin palauttaa sokeri! Huomenna kuuden maissa voisi olla sopiva palautusaika.
 

Yhteistyössä