Salarakas!!

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
vakiovieras
Selvähän se on kuin pläkki, että juuri lestadiolaismiehet hyppää vieraissa. Jos eivät halua lisää lapsia niin hehän eivät voi kotonaan harrastaa petipuuhia ollenkaan kun uskonto kieltää sen ehkäisyn. Että sellaista uskonnollisuutta.. mulla ei ole kovin korkea käsitys lestadiolaisuudesta muutenkaan. Kuulemma heidän suviseurojensa jälkeen alueelta löytyy käytettyjä kortsuja ja tyhjiä viinapulloja siinä missä muittenkin kesäfestareiden jälkeen..
 
tavallaa
on ollu, miehen kaveri. :whistle: :ashamed:

siis ei mitää sänkyjuttuja, mut halailuu, pusuttelua, hiplailua puolin ja toisin. nyt on lopetettu kiinnijäämisen pelossa, flirttiä kuitenki liikkuu edellee ku samas paikas ollaa. ;) ja sit ku mun ukko tarpeeks ottanu ni sit uskaltaa enemmä.

jos tää ois alkanu ennen ku mieheni tapasin, ni oisin valinnu paremmin... :whistle:
 
kaltaisesi
salarakas on ja on ollut jo 8kk,ihana on ja pois en anna!!!. kiinnijäämisenkin pelossa rakastan ja paremman hänestä saisin kun oma on.
Oma suhde kun ei toimi niin salaisiin ajautuu,,,väkisinkin,,, :hug:
 
Monesti miettinyt, että miten ihmiset ees uskaltavat/ilkeevät alottaa tollasen suhteen?

Minä en kyllä häpeeltäni ilkeis naamani näyttää lasten edessä, saati oman miehen :\|

kai sitä pitää sitten olla tosi huonossa suhteessa, jos ajautuu moiseen.
Mutta eikö sillon olis parempi erota, kuin elää tunnontuskissaan?

Vai mikä tollasessa kaksoiselämässä viehättää?

t. tietämätönkö?
 
GRR
On ollut muutamia ja nyt on yx hel.etin mahtava pakkaus... Kiinni en aijo jäädä ja suhde on tasapainonen, koska ollaan molemmat varattuja tahoillamme. :) Ei roikkuminen pelkoa, vaikka välil tunteet roihuaaki hiukan liian kuumina...
 
gröhöm-man
Kuulkaas,te kaikki salarakkaat: olette Tunnevammasia !!
Jus tuota luonnetta. Että ajatellaan vain ittiä,kuhan itellä on hyvä olla ja saa paljon m.u.naa!!!!
Mun ex:llä oli toinen mies ja vihdoin jäi kiinni-> heitin kamat pihalle.
Tommosille ihmisille ei anneta sääliä.....
Kyllähän tuo soittelee vieläki,vaikka on jo vuosi oltu erossa...Onneksi maailmassa on hyvänsorttisia naisiaki...
 
tyhmät
:attn:

Eij,eij....ei tuommosta voi kukaan sietää!
Kiva varmaan leikkiä ihmisten tunteilla!
Toivottavasti teille salarakkaille käy p.a.s.k.amäihä ja ukkonne/akkanne pettää teitä ja lopulta jättää.Sit on kiva ruikuttaa perään..BYÄHÄHÄHHHäää :LOL:
 
olin
.. seurustelevan miehen salarakas aikoinaan. Alkuun oli mukavaa sitten alkoi tulla hyväksikäytön makua kun mies kävi vaan tökkimässä mua ja lähti sitten avopuolison makkarapottuja syömään kotiin (no tää on vaan kielikuva, en minä tiedä mitä ne söi :) ). Ite olisin halunnut enemmän, mutta sille olin vaan pano. No, se on elettyä elämää onneksi.
 
viesti akoille
johtopäätös tästä on seuraava.

Kannattaa elellä siten, että toinen ei pääse hyväksikäyttelemään.

Eli siis maksut tasan ja kumpikin pitää mitä tienaa.

Jos vieraissa käydään niin kamat pihalle ja ämmä mäkeen.

Turhan usein akka on ensin lypsänyt rahat mieheltä ja sitten vielä
käy vieraissa.

Minkähän takia miehet selviää eroista huonommin kuin naiset, jotka vie vielämuksutkin ja maksattaa elatusmaksut perään.

Tämän palstan myötä on mennyt luotto naisiin ja
pelin henki on tullut selväksi.

Tällä palstalla makaa kaiket päivät
kaiken näköisiä

PIMPPIRAHASTAJAKÖKKÖPETTÄJÄSALARAKASMITÄTTÖMYYKSIÄ.

joiden mies käy töissä ja elättää.

Monellekahan mitättömyydelle ovi heilahtais ku ukko tietäs...


:LOL: :LOL: :LOL:
 
akka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 13:01 viesti akoille kirjoitti:
johtopäätös tästä on seuraava.

Kannattaa elellä siten, että toinen ei pääse hyväksikäyttelemään.

Eli siis maksut tasan ja kumpikin pitää mitä tienaa.

Jos vieraissa käydään niin kamat pihalle ja ämmä mäkeen.

Turhan usein akka on ensin lypsänyt rahat mieheltä ja sitten vielä
käy vieraissa.

Minkähän takia miehet selviää eroista huonommin kuin naiset, jotka vie vielämuksutkin ja maksattaa elatusmaksut perään.

Tämän palstan myötä on mennyt luotto naisiin ja
pelin henki on tullut selväksi.

Tällä palstalla makaa kaiket päivät
kaiken näköisiä

PIMPPIRAHASTAJAKÖKKÖPETTÄJÄSALARAKASMITÄTTÖMYYKSIÄ.

joiden mies käy töissä ja elättää.

Monellekahan mitättömyydelle ovi heilahtais ku ukko tietäs...


:LOL: :LOL: :LOL:
Ihanaa että sinä kuitenkin jaksat piristää meidän mitättömyyksien elämää moralosoinillasi, Täydelinen Mies! :flower:
 
akka2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 11:25 akka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 13:01 viesti akoille kirjoitti:
johtopäätös tästä on seuraava.

Kannattaa elellä siten, että toinen ei pääse hyväksikäyttelemään.

Eli siis maksut tasan ja kumpikin pitää mitä tienaa.

Jos vieraissa käydään niin kamat pihalle ja ämmä mäkeen.

Turhan usein akka on ensin lypsänyt rahat mieheltä ja sitten vielä
käy vieraissa.

Minkähän takia miehet selviää eroista huonommin kuin naiset, jotka vie vielämuksutkin ja maksattaa elatusmaksut perään.

Tämän palstan myötä on mennyt luotto naisiin ja
pelin henki on tullut selväksi.

Tällä palstalla makaa kaiket päivät
kaiken näköisiä

PIMPPIRAHASTAJAKÖKKÖPETTÄJÄSALARAKASMITÄTTÖMYYKSIÄ.

joiden mies käy töissä ja elättää.

Monellekahan mitättömyydelle ovi heilahtais ku ukko tietäs...


:LOL: :LOL: :LOL:
Ihanaa että sinä kuitenkin jaksat piristää meidän mitättömyyksien elämää moralosoinillasi, Täydelinen Mies! :flower:
joo kiva et tollasii täydellisii miehiikin on heh,jotka ei ymmärrä tosielämästä mitään!
 
Just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 12:08 akka2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 11:25 akka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 13:01 viesti akoille kirjoitti:
johtopäätös tästä on seuraava.

Kannattaa elellä siten, että toinen ei pääse hyväksikäyttelemään.

Eli siis maksut tasan ja kumpikin pitää mitä tienaa.

Jos vieraissa käydään niin kamat pihalle ja ämmä mäkeen.

Turhan usein akka on ensin lypsänyt rahat mieheltä ja sitten vielä
käy vieraissa.

Minkähän takia miehet selviää eroista huonommin kuin naiset, jotka vie vielämuksutkin ja maksattaa elatusmaksut perään.

Tämän palstan myötä on mennyt luotto naisiin ja
pelin henki on tullut selväksi.

Tällä palstalla makaa kaiket päivät
kaiken näköisiä

PIMPPIRAHASTAJAKÖKKÖPETTÄJÄSALARAKASMITÄTTÖMYYKSIÄ.

joiden mies käy töissä ja elättää.

Monellekahan mitättömyydelle ovi heilahtais ku ukko tietäs...


:LOL: :LOL: :LOL:
Ihanaa että sinä kuitenkin jaksat piristää meidän mitättömyyksien elämää moralosoinillasi, Täydelinen Mies! :flower:
joo kiva et tollasii täydellisii miehiikin on heh,jotka ei ymmärrä tosielämästä mitään!

Eli pettäminen on sitä tosielämää..VAU!
 
Miten joku voi pettää...ja kutsua vielä tätä kaveriaan salarakkaaksi...ennen niillä oli toiset nimet.
Ajatelkaapa miltä tuntuisi, itse joutua petetyksi...? Oksettavia ja moraalin taso on nolla ,aivot valahtaneet housuihin niin kuin tällä entisellä "vällypiispalla"...!
Miten ihminen kehtaa vielä elvistellä #&%?$!* oli sitten mies tai nainen ? :attn: Toivottavasti saatte joskus itse niittää sitä satoa, jota olette kylväneet...kuka petturin kaveri haluaa olla ja haluaa edes ystäväksi sellaisen ?
 
inhimillistä
Lempi ei ole varmaan huomannut itsekin olevansa erehtyväinen ihminen. Ihmiset, myöskin tämä Lempi, joka on kruunannut itsensä täydelliseksi, tapaavat tehdä sekä pieniä että isoja virheitä elämässään. Joku voi tehdä syrjähypyn tai pettää hetken huumassa ja katua tätä virhettään suunnattomasti. Joku toinen tekee jonkin muunlaisen virheen, mutta erehtymättä kertaakaan ei tätä elämää taivalla kukaan.

Mielestäni rakkauteen kuuluu halu yrittää antaa anteeksi silloin kun toinen AIDOSTI katuu tekojaan. Välttämättä ei silti pysty antamaan anteeksi, mutta jos toista rakastaa niin silloin halunnee edes yrittää. Tekoa ei tarvitse silti hyväksyä tai edes ymmärtää, mutta silti mielestäni yhden väärän teon takia ei voi koko ihmistä tuomita elinkelvottomaksi ja epäonnistuneeksi yksilöksi. Erehtyväinenkin ihminen voi olla loistava isä/äiti, hyvä ystävä ja jopa hyvä puoliso erheestään huolimatta. Olettaen siis, että ei halua jatkaa pettämistä.

Monesti tällaiset Lempin kaltaiset tiukkamoraaliset ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka eivät voi sietää tai katsoa erilaisuutta ympärillään missään muodossa. He kun itse ovat huomattavasti parempia ja elämässään ja teoissaan muita arvokkaampia yksilöitä. Siis omasta mielestään.

Vain yhdessä asiassa olen Lempin kanssa samaa mieltä. Leveilemisen arvoinen asia ei pettäminen koskaan ole.
 

Yhteistyössä