Salarakas!!

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
MillaMagia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:13 Cherina kirjoitti:
Kuten sanoin, itse en ymmärrä ollenkaan tuollaista omistushaluisuutta.

Olen minäkin kerran saanut "kuulla kunniani", ts tämä vaimoreppana tuli kimmastuneena soittamaan ovikelloani.. no päästin hänet sisälle ja annoin hänen purkaa raivonsa..kuuntelin enkä sanonut sanaakaan, tuumailin siinä ohessa, josko rupeaa väkivaltaiseksi, otanko niskalenkkiotteen vai niinkuin raivoavan lapsen kaappaan haliotteeseen :LOL:


.. lopulta hän hiljeni ja kerroin hänelle oman näkemykseni asioista. Eihän hän sitä tietenkään ymmärtänyt. Miehen ja minun juttuun tuo ei vaikuttanut, vaimokin sen lopulta ymmärsi tai ainakaan ei enää minuun ottanut yhteyksiä.

Jotenkin käy sääliksi teitä "virallisia" vaimoja, elämä ei kuitenkaan ole niin kauhean vakavaa :hug:
Siis voi juma! Oleksä ihan tosissas? Jos olet, niit et ainakan aivan täysillä käy. Säälittää tuollaiset ihmiset =)
 
hahahahahah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 15:53 MillaMagia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:13 Cherina kirjoitti:
Kuten sanoin, itse en ymmärrä ollenkaan tuollaista omistushaluisuutta.

Olen minäkin kerran saanut "kuulla kunniani", ts tämä vaimoreppana tuli kimmastuneena soittamaan ovikelloani.. no päästin hänet sisälle ja annoin hänen purkaa raivonsa..kuuntelin enkä sanonut sanaakaan, tuumailin siinä ohessa, josko rupeaa väkivaltaiseksi, otanko niskalenkkiotteen vai niinkuin raivoavan lapsen kaappaan haliotteeseen :LOL:


.. lopulta hän hiljeni ja kerroin hänelle oman näkemykseni asioista. Eihän hän sitä tietenkään ymmärtänyt. Miehen ja minun juttuun tuo ei vaikuttanut, vaimokin sen lopulta ymmärsi tai ainakaan ei enää minuun ottanut yhteyksiä.

Jotenkin käy sääliksi teitä "virallisia" vaimoja, elämä ei kuitenkaan ole niin kauhean vakavaa :hug:
Siis voi juma! Oleksä ihan tosissas? Jos olet, niit et ainakan aivan täysillä käy. Säälittää tuollaiset ihmiset =)

Joo säälittää todella ja täytyy olla aika luuseri jos ei vapaata saa,niin pitää tyytyä tollaseen kakkosena oloon :LOL: :LOL:
 
SÄÄLIKSI KÄY
voe sua Milla magia!
voin kuvitella minkä näkönen emäntä olet :LOL:
mut onhan se kakkonenki hyvä sijoitus. Ei elämä ole vakavaa,mut minä ainakin haluan omasta vaimosta pitää visusti kiinni.

Toivottavasti löydät itelle elämäsi rakkaan,ettei kävis mielessäkään käydä varattuja ukkoja p.a.nemassa. MUTTA sitten toivoisin,että se sinun elämäsi rakkaus kävis muita naisia n.u.s.s.i.massa. Että saisit hiukan tuntumaa miltä se vois tuntua!!!
Parashan olis se ,että saisit oman perheen ,jota rakastat sydämmestäsi! Sitten joku nainen tulis ja pilaisi sun elämän. Harmi,että tommosille ihmisillä pitää toivoa noinki pahaa,mutta tyhmä tajuaa kantapään kautta asiat.
Pitää kokea itse tommoset jutut,että ymmärtäis niiden merkityksen.
Sulla ei taida olla itsetunto kohdillaan,ku haet tuolla tavalla hyväksyntää..aika helkutin persoonalllinen tapa.


Taidat olla muodissa kulkija,nythän on salarakkaat IN!!!!
:LOL: :LOL:
seuraava hurahdus(IN) on varmaan rikkaat ja helkutin vanhat ukot,soittele milla magia,niin annan ukkini numeron sulle :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:13 Cherina kirjoitti:
Kuten sanoin, itse en ymmärrä ollenkaan tuollaista omistushaluisuutta.

Olen minäkin kerran saanut "kuulla kunniani", ts tämä vaimoreppana tuli kimmastuneena soittamaan ovikelloani.. no päästin hänet sisälle ja annoin hänen purkaa raivonsa..kuuntelin enkä sanonut sanaakaan, tuumailin siinä ohessa, josko rupeaa väkivaltaiseksi, otanko niskalenkkiotteen vai niinkuin raivoavan lapsen kaappaan haliotteeseen :LOL:


.. lopulta hän hiljeni ja kerroin hänelle oman näkemykseni asioista. Eihän hän sitä tietenkään ymmärtänyt. Miehen ja minun juttuun tuo ei vaikuttanut, vaimokin sen lopulta ymmärsi tai ainakaan ei enää minuun ottanut yhteyksiä.

Jotenkin käy sääliksi teitä "virallisia" vaimoja, elämä ei kuitenkaan ole niin kauhean vakavaa :hug:
samaa mieltä kanssa!
 
buahahahhah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:31 pilvi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:13 Cherina kirjoitti:
Kuten sanoin, itse en ymmärrä ollenkaan tuollaista omistushaluisuutta.

Olen minäkin kerran saanut "kuulla kunniani", ts tämä vaimoreppana tuli kimmastuneena soittamaan ovikelloani.. no päästin hänet sisälle ja annoin hänen purkaa raivonsa..kuuntelin enkä sanonut sanaakaan, tuumailin siinä ohessa, josko rupeaa väkivaltaiseksi, otanko niskalenkkiotteen vai niinkuin raivoavan lapsen kaappaan haliotteeseen :LOL:


.. lopulta hän hiljeni ja kerroin hänelle oman näkemykseni asioista. Eihän hän sitä tietenkään ymmärtänyt. Miehen ja minun juttuun tuo ei vaikuttanut, vaimokin sen lopulta ymmärsi tai ainakaan ei enää minuun ottanut yhteyksiä.

Jotenkin käy sääliksi teitä "virallisia" vaimoja, elämä ei kuitenkaan ole niin kauhean vakavaa :hug:
samaa mieltä kanssa!

EPÄTOIVOSET VAUHDISSA :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
nof
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:39 VIERAS kirjoitti:
SE KOLAHTAA KAKKOSILLA OMAAN NILKKAAN JA PAHASTI :LOL:
voi kuulkaa kuinka moni ukko onkaan jättänny oman vaimonsa salarakkaan takia? että miettikää te vaimot vaan ootte niin ylpeitä ja kaikkihan on heti sen toisen naisen vika eikö? vaikka usiasti siihen aloitteeseen onkin ryhtynyt oma ukko ensin ja hakemalla hakenut naista.....
ite olen vaimo jonka miehellä oli salarakas ja taisteluistani huolimatta mies lähti tuon naisen matkaan vaikka kuinka haukuin naista ja manasin niin se vaan on et siihen tarvitaan aina kaksi syyllistä tuohon hommaan vaikka ukot yrittääkin vierittää syyn aina naisten niskoille!elämä vaan on sellasta ettei ketään voi väkisin pitää ja jos salarakkaan ettii itelleen niin ei sillo kyllä omaa puolisoaan kunnioita eikä rakasta niin paljoon että vaimon kannattaa nyrkit verissä taistella tuollaisesta miehestä.
 
JUUH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:58 nof kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:39 VIERAS kirjoitti:
SE KOLAHTAA KAKKOSILLA OMAAN NILKKAAN JA PAHASTI :LOL:
voi kuulkaa kuinka moni ukko onkaan jättänny oman vaimonsa salarakkaan takia? että miettikää te vaimot vaan ootte niin ylpeitä ja kaikkihan on heti sen toisen naisen vika eikö? vaikka usiasti siihen aloitteeseen onkin ryhtynyt oma ukko ensin ja hakemalla hakenut naista.....
ite olen vaimo jonka miehellä oli salarakas ja taisteluistani huolimatta mies lähti tuon naisen matkaan vaikka kuinka haukuin naista ja manasin niin se vaan on et siihen tarvitaan aina kaksi syyllistä tuohon hommaan vaikka ukot yrittääkin vierittää syyn aina naisten niskoille!elämä vaan on sellasta ettei ketään voi väkisin pitää ja jos salarakkaan ettii itelleen niin ei sillo kyllä omaa puolisoaan kunnioita eikä rakasta niin paljoon että vaimon kannattaa nyrkit verissä taistella tuollaisesta miehestä.
kOLAHTAA SE SILTI-ONNEKS EI OO UKKOA :LOL:
 
kolahtaa juu
Kuules nöf,

Ei se tee naisesta ylpeetä,jos vaan haluaa pitää omasta miehestä kiinni,tai takoa täällä salarakkaille järkeä.
Onhan se tosi,että kummassakin on vikaa,mut aivot on meille ihmisille keksitty sitä varten,että niitä käytettäs. Ja monesti koko salarakkaus sembalossa on käynyt niin,et nainen on vienyt miehen syrämmen. Mitä tästä opimme,monet miehen on hyvin vietävissä pikkusenkaan,ku on kotona vaikeata tai omatunto alhaalla niin sitä turvaa haetaan salarakkaista,eli näistä number kakkosista.

Monikohan suhde kestää,jos on alottanut suhteen salasuhteesta,eli jos toinen on ollut salarakas!? Uskon,että monikaan ei luota toiseen,ku on niin huonolta pohjalta alottanut suhteen(noh,asian vierestä meni,mut tulipahan sanottua)

niin palatakseni tuohon pääaiheeseen,niin mietin vaan,et KUKA ihminen edes taistelee sen "salarakkaan "kanssa sen miehen huomiosta? Meikä heittäs mäkeen aika nopeaa tuommosen ukon.

tsemppiä salarakkaile ,toivottavasti hyppäätte kaivoon
:LOL:
 
Cherina
Hmm...kts edelliset viestini...olen mielelläni se ns. kakkonen..saan kaikki edut ilman arjen haittoja ja vaivaa.... :hug:

Ja sehän on niin totta, että tähän hommaan tarvitaan kaksi...
 
woman
mä olen mielelläni kakkonen, koska mun rakastajaki on mulle kakkonen. meillä on aivan mielettömän ihana suhde, vaikka molemmat tahoillaan varattuja ja perheellisiä. kumpikaan ei varmasti koskaan jätä perhettään - sen näkee sitten, josko toinen meistä kypsyy tähän salarakkaana olemiseen. tätä on nyt jatkunut puolise vuotta ja seksi on aivan mahtavaa!
 
juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:07 woman kirjoitti:
mä olen mielelläni kakkonen, koska mun rakastajaki on mulle kakkonen. meillä on aivan mielettömän ihana suhde, vaikka molemmat tahoillaan varattuja ja perheellisiä. kumpikaan ei varmasti koskaan jätä perhettään - sen näkee sitten, josko toinen meistä kypsyy tähän salarakkaana olemiseen. tätä on nyt jatkunut puolise vuotta ja seksi on aivan mahtavaa!

Uskon,että on ihanaa! Mutta mitä sittenku miehes saa tietää? Sun täytyy sitten hyväksyä miehesiki puuhat.Eli, Toivottavasti se sun ykkös mieski sais salarakkaan.
Ja jos sulla on lapsia,niin ne kyllä huomaa kaikki erikoiset jutskat perhe-elämässä. Elä niitä lapsia pistä häpeän valoon. Sun pitäs olla niille hyvä esimerkki ja näyttää niille miten toista ihmistä arvostetaan ja kunnioitetaan. Että näin.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 08:14 Cherina kirjoitti:
Hmm...kts edelliset viestini...olen mielelläni se ns. kakkonen..saan kaikki edut ilman arjen haittoja ja vaivaa.... :hug:

Ja sehän on niin totta, että tähän hommaan tarvitaan kaksi...
Jep, jep ja vanha sanontahan sanoo, että hopea on aina hävitty B)
 
MillaMagia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 18:17 SÄÄLIKSI KÄY kirjoitti:
voe sua Milla magia!
voin kuvitella minkä näkönen emäntä olet :LOL:
mut onhan se kakkonenki hyvä sijoitus. Ei elämä ole vakavaa,mut minä ainakin haluan omasta vaimosta pitää visusti kiinni.

Toivottavasti löydät itelle elämäsi rakkaan,ettei kävis mielessäkään käydä varattuja ukkoja p.a.nemassa. MUTTA sitten toivoisin,että se sinun elämäsi rakkaus kävis muita naisia n.u.s.s.i.massa. Että saisit hiukan tuntumaa miltä se vois tuntua!!!
Parashan olis se ,että saisit oman perheen ,jota rakastat sydämmestäsi! Sitten joku nainen tulis ja pilaisi sun elämän. Harmi,että tommosille ihmisillä pitää toivoa noinki pahaa,mutta tyhmä tajuaa kantapään kautta asiat.
Pitää kokea itse tommoset jutut,että ymmärtäis niiden merkityksen.
Sulla ei taida olla itsetunto kohdillaan,ku haet tuolla tavalla hyväksyntää..aika helkutin persoonalllinen tapa.


Taidat olla muodissa kulkija,nythän on salarakkaat IN!!!!
:LOL: :LOL:
seuraava hurahdus(IN) on varmaan rikkaat ja helkutin vanhat ukot,soittele milla magia,niin annan ukkini numeron sulle :wave:
Hittooks mun ulkonäköä alat ruotimaan? Mä kuule olen onnellisesti parisuhteessa ja ihan ykkösenä. Tais #&%?$!* mennä väärälle nicille?
 
Cherina
Näin varmaankin :LOL:

Mutta nic "sääliksi käy" onnistui heti herättämänn mielenkiintoni ja ah niin naisellisen turhamaisuuteni :) eli

no minkäs näköiseksi minut sitten kuvittelisit??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:07 woman kirjoitti:
mä olen mielelläni kakkonen, koska mun rakastajaki on mulle kakkonen. meillä on aivan mielettömän ihana suhde, vaikka molemmat tahoillaan varattuja ja perheellisiä. kumpikaan ei varmasti koskaan jätä perhettään - sen näkee sitten, josko toinen meistä kypsyy tähän salarakkaana olemiseen. tätä on nyt jatkunut puolise vuotta ja seksi on aivan mahtavaa!
ÄLÄ HUOLI-SUN MIEHELLÄSKI ON OMAT HOIDOT :LOL:
 
SALARAKAS ????? MIKÄ SE ON????? KYSEESSÄHÄN ON SIIS salaPANO. Ja ennen vanhaan synonyymi salapanolle oli h.... Halusin selkeyden vuoksi vaan mainita että tiedätte minä teitä salarakkaita yleisesti ottaen pidetään. ja vielä ILMAISTA. Että halpaa on. :LOL: :LOL: :LOL:
 
uhkapeliä
Joo mä kyllä oon samaa mieltä et aina tarvitaan kaks.. ja ennemminki osoittaisin niitä puolisoita jotka tähän lähtee....

OKEI! siis vaimo/ mies ei saa tietää salarakkaasta. Tai sitähän sitä yritetään välttää...No miks? ehkä siks ku on lapsia vai onko kumppani kuitenkin se ykkönen tarvitaan vaan vähän elämässä jännitystä?

Entäs ku jää kiinni. niinki voi käydä. Menee rakkaat lapset ja koko perhe rikki. Ja vaikka oiski haluja jatkaa kummallaki yhteistä tulevaisuutta ni paljon jää epäilyksiä ilmaan..

Siis kuinka moni jää kiinni? uskaltaisin sanoa et aika moni. Mitä siis voittaa jännityksen hakemisella.Ei mitään. Pelaa vaan uhkapeliä elämällään. Parasta on yrittää rakentaa omalta osaltaan onnea sitä voi silloin myös saada..SIIHENKIN TARVITAAN AINA KAKSI!!!
 
yleensä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:44 Cherina kirjoitti:
Näin varmaankin :LOL:

Mutta nic "sääliksi käy" onnistui heti herättämänn mielenkiintoni ja ah niin naisellisen turhamaisuuteni :) eli

no minkäs näköiseksi minut sitten kuvittelisit??
monasti salarakkaat on kauniita,mutta vajukkeja. Ihmisiä,jotka hakee hyväksyntää muualta,kun arki painaa päälle tai muuten tylsää. Yrittävät kohottaa itsetuntoa tällä varattujen ukkojen p.a.n.e.skelulla.
Tuo on ihan tosi ku vesi,että teitä voisi kutsua ilmasiksi h.u.o.r.i.k.s.i!!!!
Annahan numero,niin voisin parille kaverille vinkata,että ilmasta olis tarjolla. Ja jos se pitää olla varattu mies,niin säähän voisit "leikkiä roolileikkejä" niiden ukkojen kans,et ne olis varattuja...
:LOL:

Säälin sua ,vaikka sitä sanotaanki sairaudeksi.
Koetahan kasata itsesi ja miettiä jotain muuta piristävää,ku itsesi myymistä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:19 vaimo kirjoitti:
SALARAKAS ????? MIKÄ SE ON????? KYSEESSÄHÄN ON SIIS salaPANO. Ja ennen vanhaan synonyymi salapanolle oli h.... Halusin selkeyden vuoksi vaan mainita että tiedätte minä teitä salarakkaita yleisesti ottaen pidetään. ja vielä ILMAISTA. Että halpaa on. :LOL: :LOL: :LOL:

Noooh... eihän se olis SALArakas jos se olis akan/ukon tiedossa. Trendinimitys entisille toisille naisille/miehille... *kohauttaa hartioitaan ja huokaa syvään* ... Toinenhan kuulostaa häviöltä...
 
Cherina
Mielenkiintoista. Olen törmännyt tuohon ajattelutapaan joskus ennenkin.

Nainen, joka seurustelee ns. vapaan miehen kanssa on ok.

Sitten:

sama nainen vaihtaa mieheen joka on varattu. Nainen leimataan pahaksi.

Eli se tekijä, että mies on varattu, tekeekin jonkun ahdasmielisen ajatuksissa naisesta h..n.

:headwall: :kieh:

No jaa....Tämän ihanan miehen kanssa me jatketaan seksin merkeissä edelleen. Ja jos tai kun jompikumpi kyllästyy, se on sitten sen ajan murhe, en osaa etukäteen surra.

Yksi mies riittää minulle kerrallaan :LOL: joten unohdetaan yhteystietojen jakaminen....


Iloista keväänjatkoa teille kaikille
:hug:
 

Yhteistyössä