Salarakas!!

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
houkutuksia kokenut
"On se kova tuo KARVAHAITARIN puute.

Elämähän pyörii loppujen lopuksi vain sen ympärillä."

Mä oon kyllä tullut siihen tulokseen, ettei kyse ole pelkästään karvahaitarista tai pelkästä seksistä. Saahan sitä nyt herranjestas aikuinen ihminen itsensä tyydytettyä. Se, mitä sitä kaipaa, on huomio, tunne, että on jollekulle haluttava ja tärkeä, tunne että kelpaa toiselle.

Kotioloissa saman puolison kanssa kun se haluaminen jää välillä vähän yksioikoiseksi ja arki tuo mukanaan kaikenlaisia ryppyjä rakkauteen. Siinä jää flirttailut vähemmälle ja seksistä unohtuu mausteet pois.
Satunnaiselle kaverille on helpompi esittää pätevää ja taitavaa ja ihanaa ja kunnollista ja siinä roolissa on helpompi ehkä nauttia seksistäkin. Kun ei kaikki se arjen kuorma laahaa följyssä.

Siis: jos me muistettais kunnioittaa, arvostaa, pitää hyvänä puolisoitamme ja flirttailla aina välillä niin ei jaksais vieraat niin paljon kiinnostaa.

Dr. Phil muuten puhuu siitä, miten vaimoa pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä ja mm. tehdä murkkuikäisille jälkeläisille selväksi, että "mun vaimolle ei kukaan puhu noin, en minä etkä sinäkään". Jos mä jaksaisin olla yhtä lojaali miehelleni niin ehkä hänellä ei olisi tarve hakea hyväksyntää muualta. Eikä mulla, jos mieheni pitäis mua kuin kukkaa kämmenellä...
 
Eka kertaa näil lapsellisil sivuil... Ja ihan ääneen pitää nauraa ku maailmasta löytyy noin halpoja ihmisiä jotka laukkaa vieraissa ihan tohkeissaan.
Ja on kai lestadiolaisiakin erinlaisia niinkuin kaikkia muitakin ihmisiä. Meit on moneen junaan ja moni jää pysäkille. Ja mätäntyneet kalat heitetään kun maailman loppu tulee pois et silleen..... Lykkyä vaan tykö teiän muna/sämpylä markkinoille!
 
nO HUHHUH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 13:38 eerika kirjoitti:
Tiedättekös mitä moralisoijat??!! Minä olisin vielä vuosi sitten ollut teidän kanssa samaa mieltä ja ollut salarakkaita vastaan!! Olen elänyt jo jonkin aikaa avioliitossa ja mieheni alistamana ja mustasukkaisuuden alaisena.. tiesin että mitta tulee vielä joskus täyteen. Nyt en enää rakasta häntä. Ja muut miehet kiinnostaa. Olen mieheni kanssa vielä siksi koska meillä on yhteiset lapset ja yhteinen koti.

Ennen ajattelin, etten ikinä pettäisi miestäni, vaikka mitta täyttysikin. Te jotka elätte hyvässä avioliitossa ette VOI ymmärtää miksi petetään. Minun silmäni ovat nyt auenneet sille miksi petetään. Vuosi sitten en olisi ikinä puhunut näin...joten moralisoijat: varokaa vain omaa varjoanne.
mEISSÄ ON SE ERO, ETTEN IKINÄ OLIS KENENKÄÄN KANSSA VAAN LAPSIEN JA KODIN TAKIA-lapset siinä kärsii vanhempien huonosta liitosta,ja talon takia??Just joo.Eli sua ei saa moralisoida koska itse tyydyt-tai et uskalla lähteä vaan kunhan joku sit ilmeisesti täytyy olla!!!Joo,ei onnistus multa-niinku ei toi pettäminenkään.Sen verran on selkärankaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:39 VIERAS kirjoitti:
SE KOLAHTAA KAKKOSILLA OMAAN NILKKAAN JA PAHASTI :LOL:
No nyt kun tuli puheeksi niin kyllä, mulla oli nilkka tosi huonossa jamassa samaan aikaan kjun salarakkautta ylläpidettiin: rasitusvamma kuntosalilta, ei liittynyt tuohon rakkauteen siis mitenkään. Vasempaan nimettömään se kolahtikin sitten myöhemmin, pidempiaikaisia seurauksia ajatellen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 00:19 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:39 VIERAS kirjoitti:
SE KOLAHTAA KAKKOSILLA OMAAN NILKKAAN JA PAHASTI :LOL:
No nyt kun tuli puheeksi niin kyllä, mulla oli nilkka tosi huonossa jamassa samaan aikaan kjun salarakkautta ylläpidettiin: rasitusvamma kuntosalilta, ei liittynyt tuohon rakkauteen siis mitenkään. Vasempaan nimettömään se kolahtikin sitten myöhemmin, pidempiaikaisia seurauksia ajatellen.
Oliko sen arvosta?
 
Aina on hyvä moralisoida toisia. Mitä tekisitte jos ei ole mahdollista erota, syitä en tässä selvitä. Pitääkö pysyä yksin ja elää täysin ilman seksiä ja muuta kanssakäymistä? Olisiko silti mahdollista saada toinen ihminen rinnalleen, salarakkaana?
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 12:53 vieras kirjoitti:
Aina on hyvä moralisoida toisia. Mitä tekisitte jos ei ole mahdollista erota, syitä en tässä selvitä. Pitääkö pysyä yksin ja elää täysin ilman seksiä ja muuta kanssakäymistä? Olisiko silti mahdollista saada toinen ihminen rinnalleen, salarakkaana?
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.

En usko sellasiin syihin missä ei voi erota,ja turha hakea oikeutusta petturuudelle-Toki jos kerrot sen puolisolles ja hälle asia ok,ni sithän ei oo mitään ongelmaa teidän suhteen.

Toinen ihminen rinnalleen salarakaana?Noin tyhmää lausetta en oo aikoihin kuullut.Ei se oo sun rinnallas jos se on salassa!
 
käyskentelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 12:53 vieras kirjoitti:
Aina on hyvä moralisoida toisia. Mitä tekisitte jos ei ole mahdollista erota, syitä en tässä selvitä. Pitääkö pysyä yksin ja elää täysin ilman seksiä ja muuta kanssakäymistä? Olisiko silti mahdollista saada toinen ihminen rinnalleen, salarakkaana?
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse. Aina. Tältä palstalta et saa tukea sillä tänne eivät samaa mieltä kanssasi olevat uskalla kirjoittaa koska täällä on moralistiarmeija lyömässä maan rakoon välittömästi.

Jos salasuhde tuntuu sinusta oikealta ratkaisulta niin ehkä se on? En tiedä. Elämäntilanteitahan on monia.

Itse olen onnellisesti aviossa, ilman sivusuhteita, mutta en taatusti viitsi alkaa kirkastamaan sädekehääni moralisoimalla muita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 14:24 käyskentelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 12:53 vieras kirjoitti:
Aina on hyvä moralisoida toisia. Mitä tekisitte jos ei ole mahdollista erota, syitä en tässä selvitä. Pitääkö pysyä yksin ja elää täysin ilman seksiä ja muuta kanssakäymistä? Olisiko silti mahdollista saada toinen ihminen rinnalleen, salarakkaana?
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse. Aina. Tältä palstalta et saa tukea sillä tänne eivät samaa mieltä kanssasi olevat uskalla kirjoittaa koska täällä on moralistiarmeija lyömässä maan rakoon välittömästi.

Jos salasuhde tuntuu sinusta oikealta ratkaisulta niin ehkä se on? En tiedä. Elämäntilanteitahan on monia.

Itse olen onnellisesti aviossa, ilman sivusuhteita, mutta en taatusti viitsi alkaa kirkastamaan sädekehääni moralisoimalla muita.

No jos se on sun mielstä sädekehän kirkastamista,ettei hyväksy pettämistä;Niin aivan sama!Jokainen tietää tänne kirjottaessaan et oma näkökanta ja mielipide on jokaisella..ja onneks näin!
 
ojknj
Näin se vaan on et kaikki tekevät omat ratkaisunsa ja vastaavat omista teoistaan! Ja jos myöntää että omaa salarakkaan niin onhan siinäkin kaksi ihmistä asiassa kiinni, turha ruveta syyttelemään ketään :headwall:
Itsellä oli samanlainen tilanne aikoinaan, laitoin kuitenkin välit poikki tähän lestadiolaiseen mieheen, sänkyyn asti ei menty ja aloitteen suhteelle teki mies! Ja mä katkaisin. Elä sinä Silja omaa elämääsi,Äläkä anna muiden vaikuttaa, itsehän vastaat siitä.
 
huh huh....mitä porukkaa nuo salarakkaan pitäjät ja ukkomiehiin sekaantujat... ja pettäjät ylipäätään....siinä ne pöpöt vaihtaa omistajaa ku tökitään vähän mihin reikään sattuu ja nam ku on hyvänmakusta! ootte hei varmasti tosiiiiiiiiiii hyviä vanhempia ja arvot kohillaan...sääliks käy teijän lapsia.....
Mutta muistakaa et minkä taakseen jättää sen eestään lyötää....

meen oksentamaan......
 
hehheh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 17:51 Muju kirjoitti:
huh huh....mitä porukkaa nuo salarakkaan pitäjät ja ukkomiehiin sekaantujat... ja pettäjät ylipäätään....siinä ne pöpöt vaihtaa omistajaa ku tökitään vähän mihin reikään sattuu ja nam ku on hyvänmakusta! ootte hei varmasti tosiiiiiiiiiii hyviä vanhempia ja arvot kohillaan...sääliks käy teijän lapsia.....
Mutta muistakaa et minkä taakseen jättää sen eestään lyötää....

meen oksentamaan......
Ja ne on niiiiiin onnellisia...liityn seuraan :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 17:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 00:19 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:39 VIERAS kirjoitti:
SE KOLAHTAA KAKKOSILLA OMAAN NILKKAAN JA PAHASTI :LOL:
No nyt kun tuli puheeksi niin kyllä, mulla oli nilkka tosi huonossa jamassa samaan aikaan kjun salarakkautta ylläpidettiin: rasitusvamma kuntosalilta, ei liittynyt tuohon rakkauteen siis mitenkään. Vasempaan nimettömään se kolahtikin sitten myöhemmin, pidempiaikaisia seurauksia ajatellen.
Oliko sen arvosta?
Tää on varmaan vitsi.... :D

Mä veikkaan että ei olisi kolahtanut sinne nimettömään ellei olisi ollut. :D
Eli oli kyllä, ihan kaikki oli tämän arvoista, en tunne minkäänlaisia katumuksen tunteita vaikka eron exän kanssa olisi tietysti paremminkin voinut hoitaa, jo ajat sitten ilman kolmansia osapuolia. :whistle: Mutta siltikään en osaa katua, lähinnä pidän tuota ajanjaksoa jolloin minun ja miehen suhde oli vielä salainen, exän seläntakana tapahtuva juttu, mun ja miehen yhteisenä hyvänä ja varsin ihanana kokemuksena. *avaa sateenvarjon* :D
 
Tässä ketjussa voi jokainen kirkastaa sädekehäänsä, en minä ikinä ja miehestäni olen satavarma. Mistä ne miehet sitten ilmestyvät laivaseminaareissa, viihteellä ollessa vonkaamaan ? Ihan tavvallisia mihiä, usein sormus sormessa. Kotona on sitä sun tätä, vaimo kireenä kun pienet lapset selityksiä löytyy.
No sitten täälä vaimot vannoo olevansa täysin nuhteettomia. Ja annasolla ammuyöntunteina ravintolassa ollaan täysillä lähdössä yön seikkailuihin?
Nähdäänkö kaikki vain vaaleanpunaisten laisien läpi vai onko totuus liian lähellä omaa elämää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
Epärehellisyys ihanana kokemuksena :LOL:
Jep: ei se ole katsos se itse teko, vaan sen teon kohde. Siis jos epärehellisyys olisi kohdistunut tuohon mieheen jonka kanssa nyt olen naimisissa, olo olisi ollut hirveä enkä ikinä koskaan itselleni anteeksi antaisi. Mutta kun teon kohteeseen mulla ei ollut tunteita enää, sellaisia mitä olisi vaadittu siihen että uskollisena olisin halunnut pysyä... törkeäähän se on, ylipäätään valehtelu kelle tahansa. Mutta mä koin tärkeämmäksi tuon miehen kuin yleisesti hyväksytyn käytöksen ja tavan toimia, ja tässä tapauksessa kannatti. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 15:17 vieras kirjoitti:
Tässä ketjussa voi jokainen kirkastaa sädekehäänsä, en minä ikinä ja miehestäni olen satavarma. Mistä ne miehet sitten ilmestyvät laivaseminaareissa, viihteellä ollessa vonkaamaan ? Ihan tavvallisia mihiä, usein sormus sormessa. Kotona on sitä sun tätä, vaimo kireenä kun pienet lapset selityksiä löytyy.
No sitten täälä vaimot vannoo olevansa täysin nuhteettomia. Ja annasolla ammuyöntunteina ravintolassa ollaan täysillä lähdössä yön seikkailuihin?
Nähdäänkö kaikki vain vaaleanpunaisten laisien läpi vai onko totuus liian lähellä omaa elämää?
[/quot

Vai kolahtaako?

Jokainen on vastuussa omasta käytöksestä.Aikuisen täysin oma valinta,rupeaako salasuhteeseen.Turha syyttää muita koska on valinnan mahdollisuus myös toimia rehellisesti.

Omasta puolesta voin täysin sanoa että en oo pettänyt ketään-Onko mua petetty?Paha sanoo kun sinkkuna elelen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 15:17 vieras kirjoitti:
Tässä ketjussa voi jokainen kirkastaa sädekehäänsä, en minä ikinä ja miehestäni olen satavarma. Mistä ne miehet sitten ilmestyvät laivaseminaareissa, viihteellä ollessa vonkaamaan ? Ihan tavvallisia mihiä, usein sormus sormessa. Kotona on sitä sun tätä, vaimo kireenä kun pienet lapset selityksiä löytyy.
No sitten täälä vaimot vannoo olevansa täysin nuhteettomia. Ja annasolla ammuyöntunteina ravintolassa ollaan täysillä lähdössä yön seikkailuihin?
Nähdäänkö kaikki vain vaaleanpunaisten laisien läpi vai onko totuus liian lähellä omaa elämää?
Vai kirkastaa sädekehäänsä....se on jo kirkas....Tuolla kirjoituksella haet vain itsellesi helpotusta viittaamalla että meillä kaikilla on epärehelliset ja onnettomat suhteen että pitää alkaa salarakasleikkeihin......
Mä oon sitä mieltä että jos homma toimii oman kanssa ei tarvitse muita...jos ei toimi niin sit pitää laittaa toimimaan tai erota...ei ole mitään mieltä olla oman kanssa ja vehdata samalla toisen kanssa...suorastaan aika etovaaa...Itsekästä ja kertoo luonteen kylmyydestä....Ei varmaan juolahda mieleen et jos joku päivä kaikki salaisuudet paljastuu kuinka monta siinä satuttaa ja miten kovasti.Siinä sattuu kyl lapsiinkin.Joku täällä kirjoitti et tapailee miestä seksin merkeissä ja miehen nainen on raskaana.....Voiko tuollainen nainen katsoa itseään peiliin(sama koskee miestä) kertoo lähinnä naisen heikosta luonteesta,pönkittää itseään,kateellinen tälle raskaalle naiselle tms..sairasta!Kyllä järkevä nainen ei koske pitkällä tikulla mieheen jonka vaimo on raskaana tai lapsia muutenkin.

Surullista ei voi muuta sanoa.....

Pitää elää niin et voi toimia rehellisesti koko perheen edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harkintaa:
...jos aikoo ottaa salarakkaan. Ensin on hirvittävän jännää ja himottaa, sitten pakko aina tavata, kauhea pelko #&%?$!*ä jääkö kiinni :( ja jää sitten ennemmin tai myöhemmin. Kamala morkkis jne...Ja kun jää kiinni oma puoliso voi heittää heti pihalle ja siitä kuulee sitten molemmat suvut ja sinusta tehdään syypää kaikkeen vaikka syy voisi ollakin molemmissa/puolison teoissa tms.
JOku on vikana suhteessa kun pitää mennä muualle, se asia pitää hoitaa päiväjärjestykseen oman puolison kanssa. En moralisoi täällä vaan puhun omasta kokemuksesta. Kun alkoi tulla salarakkaita otin eron exästä eikä nykyisen kanssa tarvitse salarakkaita hankkia ;)
Minäkin kannatan rehellisyyttä. Molemmin puolin. On aika katkeraa huomata vuosien liiton jälkeen, että toinen osapuoli on ollut uskoton. Reilumpaa olisi sopia yhdessä asiat. Liitoissa on ongelmia, ja niistä voi selvitä rehellisyydellä ja yhdessä, mutta yksipuolinen vieraissa käyminen salaa on epäreilua. Sallitaan asioita itselle mutta ei toiselle.

Oletteko huomanneet että näissä keskusteluissa ei oteta juurikaan huomioon sitä onko ihminen vapaa vai ei?
Jos vapaa nainen tai mies aloittaa suhteen varatun miehen tai naisen kanssa, on se varattu (mutta silti suhteeseen ryhtyvä) syyllistynyt puolisonsa pettämiseen, mutta vapaa on kyllä vapaa valitsemaan seuransa tarjokkaista.

Inhimillisyyttä ja rehellisyyttä elämän eri tilanteisiin...
 

Yhteistyössä