Salasuhde

jsh
Onkohan täällä palstalaisilla kokemuksia siitä kuinka helpoiten löytäisi naiskumppanin salaiseen seksisuhteeseen...? Itse olen 45v varattu mies ja kiinnostaisi löytää samaa haluava nainen, nuori tai vanhempi, vapaa tai varattu. Uskon, että lisää seksiä elämäänsä haluavia naisia on kuitenkin paljon. Jos vaikka täältä löytyisi...hyviä neuvoja tai jotain konkreettistakin
 
Itse löysin Suomi24 Treffeistä itseäni jonkin verran vanhemman naisen joka samanlaisessa parisuhteessa kuin itsekin eli muuten parisuhteessa ja elämässä kaikki hyvin mutta kumppania ei ole seksi kiinnostanut vuosikausiin millään tavalla. Nyt neljä vuotta tapailtu seksin merkeissä 3-5 kertaa vuodessa
 
  • Tykkää
Reactions: Franciscus
Onkohan täällä palstalaisilla kokemuksia siitä kuinka helpoiten löytäisi naiskumppanin salaiseen seksisuhteeseen...? Itse olen 45v varattu mies ja kiinnostaisi löytää samaa haluava nainen, nuori tai vanhempi, vapaa tai varattu. Uskon, että lisää seksiä elämäänsä haluavia naisia on kuitenkin paljon. Jos vaikka täältä löytyisi...hyviä neuvoja tai jotain konkreettistakin
Olemme N28v M31v.
Ollaan oltu 1n+2-3m kimppaa jo 6 vuotta.
Meillä on luottamus, kunnioitus, rakkaus ja seksi keskenäämme kunnossa.
Me vain tykkäämme seksistä. Me toimimme yhdessä yhden tai kahden miehen kanssa kerrallaan.
 

Yhteistyössä